28 Reacties

2 dagen geleden

ik doe het ook zo of met een stoeltje en anders evt in zn eigen badje. ik ben namelijk zo bang dat hij van het bed of de bank valt. nu nog niks raars aan dus 😂

2 dagen geleden

Ik doe dit precies zo hoor! Hij wordt rustig van het geluid van stromend water en ik kan dan inderdaad rustig douchen in plaats van gehaast! Ik vind er dus ook niets raars aan 😄

2 dagen geleden

Niks raars aan! Helaas in onze badkamer daar te klein voor, maar anders had ik dit zeker ook gedaan. Zelfzorg en ontspanning terwijl je kind speelt en je er ook vlak naast bent! Klinkt ultiem!!

2 dagen geleden

Ik doe dit ook hoor als ik ga douche of mij klaar maak soms 🥰

2 dagen geleden

Ik zet hem regelmatig in de wipstoel als ik ga douchen. Hij vindt het reuze gezellig en is alleen maar aan het lachen, ik zou dus niet weten waarom het gek zou zijn.

2 dagen geleden

Reactie op Tamvb

Ik zet hem regelmatig in de wipstoel als ik ga douchen. Hij vindt het reuze ...
Dit doe ik ook!

2 dagen geleden

Helemaal niet raar! Als alleenstaande mama doe ik dit ook vaak. Baby blij en mama blij 😄

2 dagen geleden

Hier geregeld het aankleedkussen of de wipper in de badkamer hoor

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Helemaal niet raar! Als alleenstaande mama doe ik dit ook vaak. Baby blij e ...
Douch ook vaak genoeg samen met haar terwijl of ze "zit" tijdens het douchen in haar badje.

2 dagen geleden

Waarom vindt je man het raar? Echt om het naakt zijn? Hij weet dat jullje baby uit je vagina komt (bij een kijzersnee niet natuurlijk)😅

2 dagen geleden

Ik ging in begin altijd douchen (en ontbijten) tijdens zijn ochtendslaapje. Veel te gestresst/gehaast, want wat als hij huilend wakker word?!.. Mijn man kwam toen met het idee om onze wipper te gebruiken. Zet hem erin in de badkamer en zet hem dan voor de douche neer (met zijn badkamer bijtring). Sinds ik dit doe is het zoveel relaxter! Hij vind het zelf allemaal prima (leuk om naar mama te kijken/bijtring te spelen) en het is ook weer even tijdverdrijf voor een af en toe moeilijk te vermaken kindje 🤭 Kortom, je man is raar 😂

2 dagen geleden

Reactie op YH89

Ik ging in begin altijd douchen (en ontbijten) tijdens zijn ochtendslaapje. ...
Oh en als het niet uitkomt dat mijn man en ik apart douchen doen we het ook op deze manier en douchen we dan samen (met zoontje in wipper dus) 🤭

2 dagen geleden

Niks raars aan, ook hier ligt ze op aan het aankleedkussen of in de wipper.

2 dagen geleden

Niet raar hoor. Hier zit ze dan vaak in de wipper :)

2 dagen geleden

Moet dit raar zijn?😳 Met mijn peuter van 2,5 ga ik mee samen in bad.. haha Kwa douchen: ik leg haar gewoon in ledikantje en ga dan douchen, leg er wat speeltjes bij en ze vermaakt zich wel!

2 dagen geleden

Reactie op LV00

Moet dit raar zijn?😳 Met mijn peuter van 2,5 ga ik mee samen in bad.. haha ...
Ps. Naakt zijn is iets heel normaals, het is maar zo raar als je het zelf maakt. Tuurlijk uiteindelijk leer je ze dat ze niet bij jan en allemaal naakt moeten zijn zodat ze dat begrijpen, maar als ouder douchen/badderen met hun kind? Vind ik heel normaal.

2 dagen geleden

Niet raar hoor, helaas is daar in onze mini badkamer geen plek voor, anders had ik dat ook gedaan :) douche wel vaak samen met mn zoontje (5maanden) of dochter (2,5 jaar). Mn partner ook trouwens. Snelste manier om de kinderen weer schoon te krijgen + zelf ook al gedoucht. Zou niet weten waarom t raar is om je ouders naakt te zien eerlijk gezegd. Op t moment dat de kinderen zelf aangeven dit niet te willen is dat uiteraard ook helemaal prima, maar dat is nu nog niet aan de orde.
Totaal niet raar en juist heel praktisch!

gisteren

Whahaha mannenlogica. Ik doe dit ook hoor.

gisteren

Haha wat vind je man raar? Het naakt zijn? Ik douche regelmatig met haar in de badkamer.. in de ochtendspits zijn mijn man, ik en dochter vaak met z’n 3en in de badkamer 😂