28 Reacties

2 dagen geleden
Niks raars aan! Helaas in onze badkamer daar te klein voor, maar anders had ik dit zeker ook gedaan. Zelfzorg en ontspanning terwijl je kind speelt en je er ook vlak naast bent! Klinkt ultiem!!

2 dagen geleden
Reactie op Tamvb
Ik zet hem regelmatig in de wipstoel als ik ga douchen. Hij vindt het reuze ...
Dit doe ik ook!

2 dagen geleden
Ik ging in begin altijd douchen (en ontbijten) tijdens zijn ochtendslaapje. Veel te gestresst/gehaast, want wat als hij huilend wakker word?!..
Mijn man kwam toen met het idee om onze wipper te gebruiken. Zet hem erin in de badkamer en zet hem dan voor de douche neer (met zijn badkamer bijtring).
Sinds ik dit doe is het zoveel relaxter! Hij vind het zelf allemaal prima (leuk om naar mama te kijken/bijtring te spelen) en het is ook weer even tijdverdrijf voor een af en toe moeilijk te vermaken kindje 🤭
Kortom, je man is raar 😂

2 dagen geleden
Reactie op LV00
Moet dit raar zijn?😳 Met mijn peuter van 2,5 ga ik mee samen in bad.. haha ...
Ps. Naakt zijn is iets heel normaals, het is maar zo raar als je het zelf maakt. Tuurlijk uiteindelijk leer je ze dat ze niet bij jan en allemaal naakt moeten zijn zodat ze dat begrijpen, maar als ouder douchen/badderen met hun kind? Vind ik heel normaal.

2 dagen geleden
Niet raar hoor, helaas is daar in onze mini badkamer geen plek voor, anders had ik dat ook gedaan :) douche wel vaak samen met mn zoontje (5maanden) of dochter (2,5 jaar). Mn partner ook trouwens. Snelste manier om de kinderen weer schoon te krijgen + zelf ook al gedoucht. Zou niet weten waarom t raar is om je ouders naakt te zien eerlijk gezegd. Op t moment dat de kinderen zelf aangeven dit niet te willen is dat uiteraard ook helemaal prima, maar dat is nu nog niet aan de orde.