6 Reacties

Liedjes zingen werkt hier goed. Duurt wel 5 minuten voordat ik het contact te pakken heb omdat ze zo druk met alles eromheen is maar als het eenmaal gelukt is zing ik liedjes

3 uur geleden

Ik geef m altijd het pak billendoekjes, het geknisper van het plastic vindt ie nog altijd leuk. Andere dingen zoals knuffeltjes of speelgoed hoef ik niet mee aan te komen😂 en soms werkt niks en is t even een strijd. Doe het dan meestal op bed en dan leg ik m tussen m’n benen en hou ik z’n armpjes onder m’n benen zodat hij iig niet kan rollen hahaha t is allemaal wat

2 uur geleden

Zachtjes in het gezicht blazen! Helpt hier meestal net lang genoeg 🙂

2 uur geleden

Pakje billendoekjes geven🤣 en dan heeeel snel zijn luierbroekje aan, gaat toch sneller dan de normale pampers.

2 uur geleden

Het is toch wat 😂. Ik heb het verkleed kussen beneden op tafel vaak voor het raam de tuin in. In de tuin staan kleine molentjes (aanrader!) in de wind te draaien. Daar kijkt ze graag naar.

2 uur geleden

Doe haar handjes innde romper en maak ze vsn de andere kant even vast en zo verschoon ik dan ff snel dr poepi haha en anders altijd die Billendoekjes een succes