11 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb de Medela schelpen en ben er heel blij mee. Kolf er fulltime mee. Heb echter wel cup D i.p.v. F dus geen idee hoe het daarmee zal gaan.

gisteren

Ik heb een aantal maanden lang in de auto gekolfd met de Youha kolf! Heb ook een grote cupmaat en dit ging eigenlijk altijd heel goed. Geen ervaring met de schelpen van Medela. Geen idee of er een prijsverschil is tussen die twee kolven.

gisteren

Gister een borstkolf van Evita binnengekregen en vanmorgen uitgeprobeerd! Ook erg tevreden over deze eerste keer en heb zelf cup E. Zat helemaal goed en kolft fijn, heeft ook veel positieve reviews zag ik!
Ik heb de medela freestyle kolf met de schelpen en vind het een fijne kolf. Of het fijn is om in de auto te kolven durf ik niet te zeggen. Ik denk dat het juist fijn is om even rustig de tijd ervoor te nemen. Daarnaast heb je ook gewoon recht om te kolven tijdens werktijd.

gisteren

Ik heb hem ook en ben er tevreden mee. Wel cup C dus weet niet hoe het voor een grotere cup zal zijn.

Reactie op anoniempje4321

Ik heb de medela freestyle kolf met de schelpen en vind het een fijne kolf. ...
Klopt maar als ik om 7 uur kolf , half 8 bij de opvang , 8 uur aan het werk moet ik om 10 uur alweer kolven terwijl ik in de zorg werk en dan nog midden in de ochtendzorg brzig ben. Ik wil mijn collega's niet nog meer werk geven, maar weet dat dit niet mijn probleem is maar probleem van het werk. Maar voel me dan toch belast.
Ik heb ze en bevallen mij ook heel goed, heb cup D maar het bedekt niet mn hele borst dat had ik ergens wel verwacht. Je kan ze gewoon in je bh schuiven. Ik vond die uitstekende flessen ook niks.

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Klopt maar als ik om 7 uur kolf , half 8 bij de opvang , 8 uur aan het werk ...
Begrijpelijk dat het dan wat lastiger is als je in de zorg werkt. Ik werk zelf op kantoor en kan zelf bepalen wat ik wanneer doe en wanneer ik afspraken inplan. Dus dat maakt het met kolven dan straks ook makkelijker.

gisteren

Ik heb deze en afgelopen week ook in de auto gebruikt! Bij stilstand erop gedaan en toen gaan rijden. Ging prima ;) heb een voedingsbh van Noppies.

gisteren

Ik heb zelf ook een hele grote cupmaat en ik heb moeite met een handsfree kolf in mn bh te passen op een comfortabele manier. Als ik thuis kolf heb ik de clipjes los maar wel het stuk stof zover mogelijk over de kolf en zit ik gewoon op de bank. Ik dacht eerst van oh chill gewoon in mn bh, en dat valt, hoewel het dus wel past maar niet zo chill zit, vies tegen.

gisteren

Ik heb hem ook en zeer tevreden over!