13 Reacties

5 dagen geleden

Het is, lezend op het forum, ook echt even een fase waar ze doorheen gaan. Ik zou geen zo'n dure dingen aanschaffen. Ik dacht zelf even aan een nunki lakentje, blij dat ik het niet deed want enkele dagen later was het niet meer nodig 馃槃

5 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Het is, lezend op het forum, ook echt even een fase waar ze doorheen gaan. ...
Echt he, iedereen zit bijna in dezelfde fase. Wij zijn weer terug naar white noise en nachtlampje. Kijken hoe dat weer gaat

5 dagen geleden

Heb je wel eens geprobeerd hoe ze het slapen op haar buik vind ? Het maaien gebeurd dan vrijwel niet en liggen ze een stuk rustiger. (Weet natuurlijk niet hoe sterk ze is met rollen etc)

5 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Heb je wel eens geprobeerd hoe ze het slapen op haar buik vind ? Het maaien ...
Ze kan al vlot rollebollen en slaapt liefst vanal op haar zij. Op reis is ze verder doorgerold naar haar buik en lag vlak met haar gezicht in de matras

5 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Het is, lezend op het forum, ook echt even een fase waar ze doorheen gaan. ...
Ben ik me zeker bewust van. Ik vraag enkel maar ervaring aangezien, in onze situatie, dit niet altijd even goed lukt om de tijd te nemen om en er dan maar een halfuurtje of zelfs niet wordt geslapen. Wanneer ze niet slaapt gaat ze ook helemaal in het rood en krijst ze alles bij elkaar voor de rest van de dag. Dus, geen paniek, ik ken de fases, heb ze allemaal al eens doorlopen. Ik zoek echter iets om het eenvoudiger te maken voor onze situatie 馃槈

5 dagen geleden

Reactie op Jannisss

Ben ik me zeker bewust van. Ik vraag enkel maar ervaring aangezien, in onze ...
Schreef alleen dat het een dure grap kan worden maar als het zo'n noodzak is koop je het en test je het even uit toch? Misschien via vinted?

5 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Schreef alleen dat het een dure grap kan worden maar als het zo'n noodzak ...
Zoals ik al eerder zei, ik vraag ervaringen..

4 dagen geleden

Geen ervaring mee, maar wij hebben hier echt een hele goede ervaring met het nunki lakentje. Is niet verzwarend natuurlijk, maar wel strak! Wellicht is die het waard om te proberen? Wij hebben trouwens wel heel veel andere items van Moonboon waar we super blij mee zijn, dus qua kwaliteit durf ik echt wel te zeggen dat het de prijs waard is.

4 dagen geleden

Reactie op mynameissen

Geen ervaring mee, maar wij hebben hier echt een hele goede ervaring met he ...
Had idd al veel positieve verhalen gehoord, ik heb wat schrik dat ze dr onder komt? 馃檲

4 dagen geleden

Reactie op Jannisss

Had idd al veel positieve verhalen gehoord, ik heb wat schrik dat ze dr ond ...
Nee, echt niet! Het zit zo super strak en heeft duidelijke aanwijzingen over hoe op te maken. Voorheen lag die van mij echt overal en schoof inderdaad ook steeds naar beneden. Nu niet meer!

4 dagen geleden

Reactie op mynameissen

Nee, echt niet! Het zit zo super strak en heeft duidelijke aanwijzingen ove ...
Mss toch eens zoeken dan. Ze slaapt graag op haar zij, kan dit ook?

gisteren

Reactie op mynameissen

Geen ervaring mee, maar wij hebben hier echt een hele goede ervaring met he ...
We gaan de eerste nacht in met het Nunki lakentje 馃馃き

gisteren

Reactie op Jannisss

We gaan de eerste nacht in met het Nunki lakentje 馃馃き
Spannend!! Benieuwd hoe het gaat. 馃崁