Dag lieve mama's
Dochtertje, 6 maanden, is een 茅norm slechte slaper. Wij moeten haar in onze armen houden voor zeker een halfuur, maait haar tuutje uit haar mond en geraakt meer en meer overstuur tot ze effectief slaapt. We proberen ze voorzichtig uit onze armen op bed te "rollen" zodat wij wel even verder kunnen doen. Op dat moment is het erop of eronder, slaapt ze nog een klein halfuurtje verder of wordt ze wakker en is dan NOG meer overstuur 馃槄.
Nu denken we dat mss een slaapzak die wat "verzwarend" werkt hier mss wel eens een oplossing zou kunnen bieden. Na wat opzoek werk kwamen we uit op de slaapzakjes van Moonboon of Bundhi. Deze zijn echter wel prijzig dus wouden we eerst eens wat ervaringen willen inwinnen. 馃き
Het is, lezend op het forum, ook echt even een fase waar ze doorheen gaan. Ik zou geen zo'n dure dingen aanschaffen. Ik dacht zelf even aan een nunki lakentje, blij dat ik het niet deed want enkele dagen later was het niet meer nodig 馃槃
Heb je wel eens geprobeerd hoe ze het slapen op haar buik vind ? Het maaien gebeurd dan vrijwel niet en liggen ze een stuk rustiger. (Weet natuurlijk niet hoe sterk ze is met rollen etc)
Heb je wel eens geprobeerd hoe ze het slapen op haar buik vind ? Het maaien ...
Ze kan al vlot rollebollen en slaapt liefst vanal op haar zij. Op reis is ze verder doorgerold naar haar buik en lag vlak met haar gezicht in de matras
Het is, lezend op het forum, ook echt even een fase waar ze doorheen gaan. ...
Ben ik me zeker bewust van. Ik vraag enkel maar ervaring aangezien, in onze situatie, dit niet altijd even goed lukt om de tijd te nemen om en er dan maar een halfuurtje of zelfs niet wordt geslapen. Wanneer ze niet slaapt gaat ze ook helemaal in het rood en krijst ze alles bij elkaar voor de rest van de dag. Dus, geen paniek, ik ken de fases, heb ze allemaal al eens doorlopen. Ik zoek echter iets om het eenvoudiger te maken voor onze situatie 馃槈
Geen ervaring mee, maar wij hebben hier echt een hele goede ervaring met het nunki lakentje. Is niet verzwarend natuurlijk, maar wel strak! Wellicht is die het waard om te proberen? Wij hebben trouwens wel heel veel andere items van Moonboon waar we super blij mee zijn, dus qua kwaliteit durf ik echt wel te zeggen dat het de prijs waard is.
Had idd al veel positieve verhalen gehoord, ik heb wat schrik dat ze dr ond ...
Nee, echt niet! Het zit zo super strak en heeft duidelijke aanwijzingen over hoe op te maken. Voorheen lag die van mij echt overal en schoof inderdaad ook steeds naar beneden. Nu niet meer!