6 Reacties

6 maanden geleden
Ik heb niet de moonie knuffel maar van luvion. Mijn zoontje vind de sterrenhemel prachtig! Ik kan hem inmiddels wakker in bed leggen met deze knuffel en valt dan vrij snel in slaap.
Bekijk LUVION® Moon-Glow Otter - Witte ruis machine voor baby en kind - Sterrenhemelprojectie - Interactieve knuffel 30cm met hartslag geluid, slaapliedjes en sterrenhemel projector op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-moon-glow-otter-witte-ruis-machine-voor-baby-kind-sterrenhemelprojectie-interactieve-knuffel-30cm-met-hartslag-geluid-slaapliedjes-sterrenhemel-projector/9300000221668787?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

6 maanden geleden
Als baby hier weinig gebruikt, toen snel overgestapt op een white noise apparaat. Maar toen hij 3 jaar was haalde hij er wel veel troost uit en sliep erdoor een stuk sneller.

6 maanden geleden
Hier ook de moonie en vinden hem super! Hij gaat elk dutje/slaap aan en mijn kindje valt er zelf door in slaap. Het is een soort onderdeel van ons bedtijd ritueel geworden. Als hij deze hoort dan is het tijd om te slapen.
Ik vind vooral het voordeel dat hij echt wel heel lang mee gaat (als je het lampje niet gebruikt, want anders maar 1/1,5 dag) en ook aanspringt als hij wat begint te huilen. Ik neem hem ook mee in de kinderwagen, onze kleine die kan moeilijk inslapen met omgevingsgeluid en met de moonie valt hij sneller in de kinderwagen in slaap als we ergens zijn.