11 Reacties

2 weken geleden

Gewoon door iets mengen, hoeft niet perse banaan te zijn, werkt ook goed met hartige smaken (alles waar pindasaus over of bij smaakt )”. ;)

2 weken geleden

Reactie op iowe

Gewoon door iets mengen, hoeft niet perse banaan te zijn, werkt ook goed me ...
Stuk komkommer met pindakaas geven of appel? Gaat er toch om dat hij het binnen krijgt?

2 weken geleden

Als er geen allergenen in de familie zitten en er kwam geen reactie zou ik het laten. Heel veel mensen listen geen pindakaas.

2 weken geleden

En iets dunner maken misschien. Pindakaas is dik en kleverig, misschien even mengen met een beetje water. De pindakaas van De Kleine Keuken zou je ook nog kunnen proberen, is ook wat dunner.

2 weken geleden

Hier mengen met bloemkool of pastinaak hapje

2 weken geleden

Ik begrijp niet goed hoe je het precies geeft, maar pindakaas gewoon op een lepeltje geven is trouwens een stikgevaar voor kindjes. Bij mijn dochter hebben we het destijds met appelmoes gemengd.

vorige week

Mengen met moedermelk als je borstvoeding geeft

vorige week

Ik had begrepen dat je een theelepel moet mengen door een warm hapje. Dus niet koud. Zodat de 100% pindakaas smelt met het hapje. Sowieso de natuurlijke pindakaas 100% en niet de "dikke variant" geven aan je kind.

5 dagen geleden

Ik maakte vaak havermout (of ahavermout repen, dan plakt t niet zo. Met een beetje pindakaas er doorheen. Dan proef je alleen de smaak, maar geen structuur :)

5 dagen geleden

Maar moet je hij dit dan lekker vinden?

3 dagen geleden

In ieder geval altijd 100% pindakaas geven. Kan ik van alles, gewoon een klein thee lepeltje in het hapje. Bijvoorbeeld bij appel, peer of banaan