19 Reacties

2 weken geleden

Zelfde probleem hier! Kan alleen in de auto als er iemand naast zit om er een speen in te proppen. Het lijkt wel wat beter te worden naarmate hij ouder wordt (nu 12 weken).

vorige week

Onze dochter vindt de Maxi Cosi ook niet fijn, meestal meteen huilen wanneer we haar erin zetten, maar zodra we gaan rijden is het goed en valt ze in slaap.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Je baby verwennen en parenting hacks

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over de ontwikkeling van je baby en jouw invloed daarop. Verder hebben we het over veranderd babypoep, je baby verwennen (kan dat wel?), de regels binnen jouw gezin (en wat als je hierover van mening verschilt met je partner) en we delen de beste parenting hacks.

vorige week

Osteopaat! 1 bezoekje deed al wonderen, zat iets niet lekker in het nekje

vorige week

Reactie op iowe

Osteopaat! 1 bezoekje deed al wonderen, zat iets niet lekker in het nekje
Al twee keer geweest en helaas geen effect gehad

vorige week

Reactie op lisa312

Al twee keer geweest en helaas geen effect gehad
Zelfde hier. Vind de maxi cosi ook niet leuk. Ook niet als we gaan rijden en iemand er naast zit. Ook al 2 keer bij osteopaat geweest..

vorige week

Zit de verkleiner er nog in? Zo ja, 100% de oplossing: haal die eruit. Wedden dat ze minder / niet huilt 😬

vorige week

Reactie op Kiimi

Zit de verkleiner er nog in? Zo ja, 100% de oplossing: haal die eruit. Wedd ...
Ik ga dit morgen gelijk proberen! Waardoor denk je dat dat een probleem is?

Reactie op KVS95

Ik ga dit morgen gelijk proberen! Waardoor denk je dat dat een probleem is? ...
Dit hadden wij ook! Mijn dochter werd ook hysterisch als we haar in de maxi cosi legde. Nadat we de verkleiner eruit hebben gehaald horen we haar niet meer. Ik denk dat ze daardoor veel meer ruimte heeft om te bewegen

vorige week

Vanaf wanneer mag de verkleiner eruit?

vorige week

Hier heeft er geen verkleiner ingezeten, baby schreeuwt de longen uit z'n lijf 😅
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorige week

Reactie op CompetenteZonsverduistering381786

Dit hadden wij ook! Mijn dochter werd ook hysterisch als we haar in de maxi ...
Maar is dat wel veilig al? Onze dochter is morgen 9 weken.

vorige week

Reactie op KVS95

Ik ga dit morgen gelijk proberen! Waardoor denk je dat dat een probleem is? ...
Ik had hetzelfde probleem bij beide kinderen. Bij de eerste zocht ik het ooit eens op op dit forum, en overal las ik dat de verkleiner eruit kon en dat de baby dan comfortabeler is. Zo ziet het er ook uit; een stuk comfortabeler en niet zo ingesloten. Beide kinderen waren rustig zodra de verkleiner eruit ging (meteen in week 1 al). In elk geval het proberen waard!

vorige week

Hier ook idd heel hard huilen bij in de maxi cosi zetten, 2 x osteopaat geweest zonder effect. We hebben idd de verkleiner eruit gehaald, enkel het deeltje aan haar hoord hebben we laten zitten en tis toch al een stuk beter! Wij hebben er ook een voetenzak inzitten die ik er ook eens ga proberen uithalen.

Reactie op KVS95

Maar is dat wel veilig al? Onze dochter is morgen 9 weken.
Ik heb de verkleiner al vanaf week 5 eruit gehaald. Ik weet verder niet of het dan al veilig is, maar ik zag vooral op tiktok dat veel ouders dat deden, je zou het kunnen proberen. voor mij is het een stuk veiliger rijden zonder een schreeuwende en hysterische baby achterin.

vorige week

Eerst verkleiner eruit gehaald afgelopen week, en daarna bezoekje osteopaat, en ik kan weer autorijden zelfs zonder speen in de maxi Cosi….. Ze zat helemaal vast en heb nu weer een ontspannen blije baby.

vorige week

Reactie op Kiimi

Ik had hetzelfde probleem bij beide kinderen. Bij de eerste zocht ik het oo ...
Hier idd ook bij de oudste! De jongste lijkt er (nog) geen last van te hebben

vorige week

Ik heb niet meer aan die verkleiner gedacht. Wanneer haal je die normaliter eruit? Onze dochter slaapt juist alleen goed in de maxicosi. Kan ze zo uren in slapen. We hebben zo n maxicosi wat plat kan maar toch zit ze er bij ons eigenlijk teveel in, zelfs met pauzes denk ik vaak dit is veelste lang.

Reactie op Thomas1989

Ik heb niet meer aan die verkleiner gedacht. Wanneer haal je die normaliter ...
De verkleiner wordt vaak eruit gehaald wanneer de baby rond de 3 tot 4 maanden worden, of wanneer ze de 4 kilogram grens hebben bereikt Het wordt niet aanbevolen om een baby langer dan een uur aaneengesloten in een autostoel te laten zitten, omdat dit de ademhaling en de bloedsomloop kan belemmeren. Langdurig gebruik van een autostoel kan de wervelkolom van een baby onder druk zetten.

vorige week

Nou, gister de verkleiner voor het lichaam eruit gehaald, die van het hoofdje nog laten zitten, maar wat een verschil! Niet meer huilen zodra we haar erin zetten, zo fijn!