26 Reacties

3 dagen geleden
Romper met pyama broekje en korte mouwen shirtje en 0.5 tog slaapzak zonder mouwen

3 dagen geleden
0.5 tog slaapzak, boxpakje met voetjes. Ik had eerst een pyjama zonder voetjes (en rompertje lange mouw geprobeerd) maar dan wordt ze wakker en voelt kouder.
Op de slaapkamer is het tussen de 21 en 23 graden maar slaap met het raam open.

3 dagen geleden
Bij ons koelt het ook flink af nu 's nachts. Al valt het op de thermometer wel mee, de frisse lucht snachts maakt het wel echt koel qua gevoelstemperatuur. Bij het naar bed gaan (kamer 21,5 graden) leg ik de baby weg in een romper korte mouw, wolzijden pyama en slaapzak met mouw van 1 TOG. Als we zelf rond 23u naar bed gaan, trek ik haar de puckababy herfstzak aan van 2 TOG. En dan midden in de nacht nog een dun dekentje van 0,5 TOG extra eroverheen.
Ik vind het nu ook snel koud met die koele nachten, maar slaapt wel heerlijk!

2 dagen geleden
Ons zoontje heeft ook een korte mouwen romper en slaapzak van 0,5 TOG aan 's nachts en hier is het ook rond de 23 graden. Dat is voor hem meer dan genoeg maar iedere baby is anders. Ik voel altijd in zijn nekje om te checken of hij het warm/koud heeft.

2 dagen geleden
Bij ons is het ook 22-23 graden in de kamer. Ik doe een romper met spaghetti mouwtjes en een 0,5 tog slaapzak met mouwtjes. Bij >24 graden gaat hij in zn slaapzak zonder romper. Hij heeft het snel warm 馃槄

2 dagen geleden
In de avond ligt ze in haar kleertjes en dan een tog 1 slaapzak en een katoenen deken. Rond 12 uur doe ik er nog een andere deken over en dan om 6 uur als ik haar ga voeden, voel ik haar nekje en doe ik de deken zo nodig wat meer naar het voeteneind. Een koukleum dus馃き En ik zit wel te twijfelen of ik haar geen dikkere slaapzak van de hema aandoen, maar aan de andere kant gaat het ook zo helemaal prima met de extra dekens dus waarom veranderen.

2 dagen geleden
Hier slaapt ze altijd in wol. Super goed regulerend!
Lange mouwen romper met een boxpakje en een 0,5 tog slaapzakje zonder mouwen of alleen lange mouwen romper met slaapzakje met mouwen en 0,5 tog.
Hebben alleen deze twee slaapzakjes.
Wij doen eigenlijk alleen met richting 30 graden korte mouwen romper. Zeker omdat t wol is heeft ze t er niet zo snel "te warm" in.