11 Reacties

gisteren
Reactie op jenominom
Hahahaha heel herkenbaar. En dan vooral bij mij, de moeder. En kracht dat h ...
Gelukkig is het herkenbaar… 😅
Bij mij heeft ze op een tijd me gehemelte gekriebelt ben ontzettend blij dat ik dat heb af kunnen leren 🙄 … me lip wil ze soms nog wel is aanhangen met haar vinger …
Ze doet dit ook echt alleen met het slaapje om de nacht in te gaan 🤨 zooo typisch en ze word woedend als haar vader haar naar bed probeert te brengen 🤣

gisteren
Ja!! Mijn baby knijpt in de huid van mijn borst, ze rolt als het ware die huid rondom mijn tepel al knijpend op, heel fijn not.

gisteren
Hier ook. Tijdens het voeden pakt ze bijna altijd mijn neus en krapt nog net mijn ogen niet uit, als ik haar gewoon draag kijkt ze rond terwijl ze het vel op mijn nek tussen 2 vingers kneed en dat doet echt pijn 😬
Ik blijf haar hand weghalen en toegegeven, soms wat hardhandiger dan ik zou willen als ze weer eens naar mijn nek grijpt.

gisteren
Ons kindje doet dit ook graag. Wij lossen het op door een knuffeldoekje te geven in zijn handje, die pakt hij dan en gaat daarmee rommelen. Misschien een tip!

gisteren
Reactie op Ikigai
Hier ook. Tijdens het voeden pakt ze bijna altijd mijn neus en krapt nog ne ...
Owh echt he, hier doet ze dat dus ook.. echt gewoon kneden, soms moet ik ook echt tot 100 tellen en soms heb ik er genoeg van en dan zeg ik ook echt dat het pijn doet en dat dat niet mag😅 alsof ze snapt wat ik bedoel …

7 uur geleden
Reactie op Hallo145
Och hier ook, ik loop er soms gewoon gehavend bij 😅 Haren trekken vind hi ...
Zo herkenbaar dat knijpen en haren trekken auw auw.

45 minuten geleden
Ik denk dat ik binnenkort kaal wordt met dat getrek en geknijp. Dacht dat hij t al aarder hard deed vorige wee maar wow! Nu is het niet normaal hard, ook vingers in mn mond en trekken lol.. ik probeer altijd rustig zn handje weg te halen en zeggen van nee, en zijn wangentje strelen maar tot nu toe geen geluk