14 Reacties

2 weken geleden
Ik herken dit niet omdat we nog niet afbouwen. Maar kregen het advies als we willen gaan afbouwen dit te doen door wel dagelijks te geven maar dan de helft van wat ze nu krijgt.
In ons geval krijgt ze nu 1 schepje in de late fles. Dus als we af gaan bouwen zou ze dan een half schepje krijgen.
Het afbouwen doen we nu nog niet. We zijn eerst overgestapt op een ander merk vitamine D omdat ze van Davitamon krampjes kreeg. Als er nu iets aan ons meisje veranderd weet ik hoe het komt. Als deze vitamine goed gaan, gaan we de probiotica afbouwen en ben heel benieuwd wat er dan gebeurd 😃.
Ons meisje is 7 weken oud trouwens 😉

2 weken geleden
Jep hier ook! 3 dagen orthiflor start gebruikt en een ontroostbaar kindje gehad. Nadat we gestopt zijn werd het een stuk beter. Voor veel mensen een wondermiddel als ik het zo lees, maar hier werkte het echt averechts.

2 weken geleden
Reactie op sieeg
Ah zo zielig hè!! Wat geef jij nu voor haar darmen?
Ik ben met een P speen flesjes gaan geven zodat ze rustiger drinkt en wat minder lucht binnen krijgt en ben ook gestart met sab simplex, moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen een stuk beter gaat hier.

vorige week
Misschien nog een tip; wij zijn gisteren naar een osteopaat geweest. Ons kindje bleek veel stress in haar lijfje te hebben, mede doordat ik bepaalde medicatie gebruikt heb tijdens de zwangerschap. Hierdoor stonden er ook “klepjes” dicht in haar maagdarmstelsel, waardoor ze mogelijk ook heftig reageerde op de probiotica. Gisteren behandeld en vandaag een tevreden baby die geen krampjes meer heeft na elke voeding!