Hoihoi ik vroeg me af of het normaal is met borstvoeding om een veel langere cyclus te hebben? Vorige zoontje maar 2 maanden BV gegeven en nu al 7,5 maanden. Ik ben 2x ongesteld geweest en tussen de 1e en 2ex zat 40 dagen en ik wacht nu alweer 40 dagen en ben het nog niet… bijna onmogelijk dat ik zwanger ben, maar dat dacht ik ook bij mijn tweede zwangerschap… wel gewoon veilig seks gehad maar you never know. Ik durf eigenlijk niet te testen… wil eerst even andere ervaringen horen😊🤪 ben benieuwd!
Ik hoor het om me heen vaker idd!
Ook vrouwen die na een paar weken weer 1x ongesteld waren en toen weer maaaaaanden niet.
Ik zelf ben nog helemaal niet ongesteld geworden, maar heb nu al wel 3 maanden rond dezelfde week migraine 😅 had dit ook voor mn zwangerschap vlak voor ik ongesteld werd. Vaak de dag erna begon het. Maar vooralsnog heb ik alleen de migraine 🥲
Ik had voor mijn zwangerschap een super strakke cyclus van 28 dagen, wist ook direct met 1 dag overtijd dat ik zwanger was haha. 8 weken terug ben ik weer ongesteld geworden maar nu nog niet weer, dus die cyclus van mij is nu compleet van slag 😅🙈
Ik geef ook borstvoeding en ben zo’n 2 maanden geleden voor het eerst ongesteld geworden en nu net pas weer. Dus hier indd ook een hele lange tussenpoos.
Ik was ook even bang zwanger te zijn haha, maar las ook dat het vaak voorkomt 😊