9 Reacties

2 dagen geleden

Oke vorige zoontje klinkt gek. Ik bedoel oudste zoontje😂

2 dagen geleden

Ik ben tot op heden nog helemaal niet ongesteld geweest. Maar mij is gezegd dat het tijdens de bv heel onregelmatig kan zijn.

2 dagen geleden

Reactie op Motherin2025

Ik ben tot op heden nog helemaal niet ongesteld geweest. Maar mij is gezegd ...
Ja de vrouwen waar ik t aan vroeg hadden daar allemaal geen last van, die onregelmatigheid…

2 dagen geleden

Ik hoor het om me heen vaker idd! Ook vrouwen die na een paar weken weer 1x ongesteld waren en toen weer maaaaaanden niet. Ik zelf ben nog helemaal niet ongesteld geworden, maar heb nu al wel 3 maanden rond dezelfde week migraine 😅 had dit ook voor mn zwangerschap vlak voor ik ongesteld werd. Vaak de dag erna begon het. Maar vooralsnog heb ik alleen de migraine 🥲

2 dagen geleden

Ik had voor mijn zwangerschap een super strakke cyclus van 28 dagen, wist ook direct met 1 dag overtijd dat ik zwanger was haha. 8 weken terug ben ik weer ongesteld geworden maar nu nog niet weer, dus die cyclus van mij is nu compleet van slag 😅🙈

2 dagen geleden

Ik geef ook borstvoeding en ben zo’n 2 maanden geleden voor het eerst ongesteld geworden en nu net pas weer. Dus hier indd ook een hele lange tussenpoos. Ik was ook even bang zwanger te zijn haha, maar las ook dat het vaak voorkomt 😊

gisteren

Update: niet zwanger. Was ook bijna onmogelijk, maar je weet het nooit natuurlijk

gisteren

Reactie op Becky24

Update: niet zwanger. Was ook bijna onmogelijk, maar je weet het nooit natu ...
Maar dus nog steeds niet ongesteld. Wel al een week af en toe krampen

12 uur geleden

Hier ook 7,5 maand nog maar 3x ongest geweest bij mij wisselend tussen 50 en 60 dagen.