17 Reacties

4 dagen geleden

Wij gebruiken nu nog pampers maar stappen straks over naar etos luiers. Met ons zoontje ook altijd gebruikt en vinden ze fijner dan de kruitvat luiers.

4 dagen geleden

Ik heb meerdere luier merken geprobeerd, maar ben weer pampers gaan gebruiken. Ik koop ze bij amazon laatst doos nummer 3 met 240 luiers voor €44., en volgende dag in huis. Zo ga ik het voortaan doen.

4 dagen geleden

Wij gebruiken die van de Etos! Eerst Woezel en Pip en sinds deze week de nieuwe, tot nu toe niks te klagen😁 De nieuwe luiers zijn zachter en hebben nog een extra bescherm rand achter zitten. Ik raad ze zeker aan! 😇

4 dagen geleden

Zelfde probleem met maatje 2 van Kruidvat. Soms wel 2x op een dag. Van bon Bebe hadden wij 2 gratis verpakkingen gekregen maar hier lekt ze ook door heen. Toen pampers maat 1 gekocht en dit lijkt nu het beste te gaan, 1x doorgelekt in 1 week 🙌🏻. Gekocht nadat ik eerst had afgestruind waar hij het goedkoopst was. Verwacht dat als ze zwaarder wordt, ze weer beter in de andere luiers past want daar heb ik er nog heel veel van liggen 🙊

4 dagen geleden

Wij hadden het zelfde met de kruidvat luiers, elke poepluier (zeker 2-3x per dag) lekte ze door. Wij zijn over gestapt op pampers (wanneer deze in de aanbieding zijn, anders zijn ze te duur) en anders halen we die van de Albert Heijn zijn qua prijs top!

4 dagen geleden

Nog geen problemen met maatje 2 gelukkig. Voor ons andere zoontje maatje 5+ wat een drama. Bon bèbè hebben we bij de 1e een pak van gehad uit zo'n box vonden het geen fijne luier en was bij ons een luier voor "een uur" na het eten nog gepoept bv en te vroeg voor de nachtluier. Etos opzich een prima luier, iets ruimer dan de kruidvat. Heb je een nettorama of boni in de buurt? Die hebben altijd goede pamper acties. Poeisz soms ook 1+2 dan zijn ze bijna even duur als een kruidvat luier.

4 dagen geleden

Hier hetzelfde maar dan met Kruidvat maat 1! Wij zijn overgegaan op Pampers. Wel iets duurder, maar ik hoef nu niet om de 1/2u een luier te verschonen om doorlekken te voorkomen. Dat scheelt behoorlijk wat luiers en was op een dag en dan is Pampers niet duurder.

4 dagen geleden

Wij gebruiken om die reden alleen nog maar pamper.. voor m’n dochter van 2,5 en nu ook voor m’n dochter van 5 weekjes. Gewoon nooit problemen met doorlekken gehad! Op luieraanbiedingen.net kan je al gauw een goede deal scoren. Pampers zijn wel vrij duur, maar wel echt goede kwaliteit!

4 dagen geleden

Wij vonden kruidvat ook niet fijn en gebruiken AH en Etos luiers. We hebben 3x een doorlekker gehad, maar dat kwam omdat hij net overging naar een nieuwe maat en dat was even wennen. Nu gaat het helemaal goed.

4 dagen geleden

Je kunt eens de woezel & pip luiers maat 2 proberen van de etos of de bon bebe van de AH maat 2 die zijn van 3 - 6 kilo en onze vent is mog niet doorgelekt! Vanaf 4 kilo gebruik ik de Rascal & friends luiers maat 2, ze hebben een hoge rand voor aan de achterkant en fijne antilekranden en heel dik en speciaal voor baby's die overgevoelig zijn (zonder plastic, parfums ect). Mijn dochter van 1,5 is snachts met die Rascal luiers nog nooit doorgelekt! Je krijgt ze alleen online bij kruitvat of trekpleister. Je betaald voor 1 pak 9,99,- maar ze zijn vaak 1 + 1 gratis! Met 3 kids zweer ik echt bij deze🤣 Echt de moeite waard.🫶🏼

4 dagen geleden

Pampers zijn bij nettorama / boni nog redelijk geprijst.. vaak 2 pakjes voor 11 euro. Zijn wel de kleine verpakkingen dus met +/- 20 a 25 luiers. (Ligt aan de maat)

4 dagen geleden

Reactie op Ooievaar2023

Nog geen problemen met maatje 2 gelukkig. Voor ons andere zoontje maatje 5+ ...
Ik weet niet hoe oud je andere zoontje is maar wij zijn laatst van 5+ (11-18kg) overgestapt op 6 (15-20kg) en geen doorlekken meer! Hij weegt 15,5kg. @ts, hier kruidvat 2 en geen problemen gelukkig! Zorgen jullie ervoor dat bij de beentjes je alles goed naar buiten vouwt?

4 dagen geleden

Reactie op LV00

Ik weet niet hoe oud je andere zoontje is maar wij zijn laatst van 5+ (11-1 ...
Was ind mijn intensie om na dit pak over te stappen op 6. Want dit is ellende, echt na 2.5 uur soms al lekkage. Hij is 2 en weegt rond de 14kilo.

4 dagen geleden

Reactie op Ooievaar2023

Was ind mijn intensie om na dit pak over te stappen op 6. Want dit is ellen ...
Zou het zeker proberen! Hier zat 5+ ook echt al strak. Ik heb het idee alsof die kilo’s totaal niet kloppen. Mijn zoontje is lang en smal dus geen idee hoe hij het tot 18kg had moeten redden
Dank voor alle reacties! Inmiddels overgestapt naar de Etos luiers, 🤞🏻

gisteren

Grappig om te lezen dat het zo wisselend is , hier bevalt Kruidvat juist heel goed (maat 1 en 2 gehad) en lekte ze bij pampers steeds door.