19 Reacties

3 weken geleden
Bij mij kolfconsult werd de medela heel sterk afgeraden omwille van de motor die heel snel kracht verliest. Indien ik toch echt die wou kopen, dan kon ik die niet bij haar kopen omdat ze zei dat ze met zekerheid kon zeggen dat de motor kapot ging gaan. Je kan eventueel met Medela zelf contact opnemen? Je zou blijkbaar heel snel een nieuwe motor kunnen krijgen in ruil.

3 weken geleden
Ik heb de medela freestyle via bol gekocht. De kracht van mijn motor was niks meer. Ik medela gebeld super lieve vrouw en als er iets met je medela aan de hand is sturen hun kosteloos een leen apparaat. En ik had binnen een uur een mailtje terug. Medela neemt klachten zeer serieus.
Helaas trof ik het niet dat ik hem bij bol.com gekocht had en die gaf slecht gehoor plus dat de post nl zijn zaken totaal niet op orde had maar uiteindelijk wel geld terug gekregen.
Mijn vriendin heeft ook de medela freestyle en die heb ik uiteindelijk geleend. Zij kolft langer en intensiever dan ik en die van haar doet het nog prima.

3 weken geleden
Heb een medela hands free, werkt nog prima en tot nu toe nog niks vervangen kolf nu 3 maanden. De motor heb ik van iemand gekregen die hem voor 2 kindjes heeft gebruikt. En hij doet het nog steeds!

3 weken geleden
Ik had de rubbers vervangen maaar na 5 maanden fulltime kolven echt sterk verminderde zuigkracht. Ik heb wel eerst een nieuwe gekregen voordat ik de andere kon opsturen .

3 weken geleden
Reactie op Margriet96
Heb een medela hands free, werkt nog prima en tot nu toe nog niks vervangen ...
Was dat de motor van een kolf met zo flesjes aan? Die zouden wel van goede kwaliteit zijn geweest.

3 weken geleden
Reactie op zowelkom2023
Was dat de motor van een kolf met zo flesjes aan? Die zouden wel van goede ...
Ja zij had idd wel flesjes eraan, ik heb zelf nu alleen van die schijven

3 weken geleden
Ik heb ook de Medela handsfree (de motor is nog van mer de flesjes, later de cups los gekocht). En heb toevallig nu ook na 5 maanden het idee dat m’n productie terugloopt met kolven. Twijfel steeds of onderdelen vervangen zinvol zou zijn..
Het touchscreen heeft sws wel eens issues bij mij. Bij jullie ook?

3 dagen geleden
Ik ben gisteren bij de winkel geweest waar ik hem gekocht heb. Ze vroeg hoeveel ik die gebruik. Ik zei 3 keer per dag. Toen zei ze
Dan valt die waarschijnlijk niet ondet gerantie als je die elke dag gevruikt. Dan had je die met die lang werpige moeten pakken. Maar de meeste mensen gebruiken toch elke dqg hun kolf. Of toch zeker als ze gaan werken :o

3 dagen geleden
Reactie op Grietj
Ik ben gisteren bij de winkel geweest waar ik hem gekocht heb. Ze vroeg hoe ...
Ik zou toch proberen medela te mailen want die geven denk ik een hele andere reactie hierop. Ik heb het gevoel dat de winkel er geen moeite in wil steken

2 dagen geleden
Medela contacten ondanks dat je deze ergens anders gekocht hebt! Ik had een tijdje hetzelfde en had die van mij via bol.com gekocht. Ik kolf fulltime en Medela geeft aan dat er 2 jaar garantie op zit en ze niet kunnen repareren dus het gaat om algehele vervanging. Daar hebben ze echt totaaaaal niet moeilijk over gedaan. Bol.com heeft direct een retourlabel aangemaakt dus het was in no time opgelost.

2 dagen geleden
Reactie op ClownWorld112
Medela contacten ondanks dat je deze ergens anders gekocht hebt! Ik had een ...
Zelfde !

2 dagen geleden
Reactie op ClownWorld112
Medela contacten ondanks dat je deze ergens anders gekocht hebt! Ik had een ...
Dit dus