10 Reacties

2 dagen geleden

Jep, voor het voeden even een vochtige warme doek erop en dan is de kans groot dat je kleine hem kappot drinkt, dan is de pijn meteen weg ☺️

2 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Jep, voor het voeden even een vochtige warme doek erop en dan is de kans gr ...
Ziet het er bij jou echt uit als een blaar, want ik vind het meer lijken op een puistje/bobbeltje.. maar zou niet weten wat het anders zou moeten zijn als het geen melkblaar is

2 dagen geleden

Reactie op Newmom12345

Ziet het er bij jou echt uit als een blaar, want ik vind het meer lijken op ...
Bij mij was het echt een wit bolletje, op het uiteinde van mijn tepel. Precies zoals de eerste foto op google als je ‘melkblaar’ zoekt ☺️

2 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Bij mij was het echt een wit bolletje, op het uiteinde van mijn tepel. Prec ...
Ah oke, dankjewel!

2 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Dit werkt inderdaad het beste bij een melkblaar

gisteren

Reactie op RomyMM

Bij mij werkte dit absoluut niet. Ik heb hem doorgeprikt met een steriele naald. Ik was er al een week mee bezig en het deed zo'n pijn. Was echt bang dat ik daardoor een borstvoeding op zou lopen. Na het doorprikken spoot de melk eruit en meteen opluchting en geen harde plek meer in mijn borst. Zag er bij mij ook echt uit als een puistje.

gisteren

Reactie op Lisaenfabian

Bij mij werkte dit absoluut niet. Ik heb hem doorgeprikt met een steriele n ...
Dit heb ik ook gedaan bij de mijne. Die ik een keer had met mijn 1e bv avontuur Werkte perfect maar je moet het durfen!

gisteren

Hier ook frequent gehad bij de eerste, voor mijn gevoel elke keer bij minder drinken en kolf gebruik. De pijn van een melkblaar was verschrikkelijk, gelijk een opluchting ervaren bij het doorprikken ervan. Doe dit voorzichtig vanaf de zijkant ipv bovenkant. Ook het innemen van lecithine heeft geholpen.

gisteren

Oh ik ben even verbaasd dat dit bij zoveel vrouwen pijn doet. Ik heb een melkblaar gekregen toen ik in 2023 borstvoeding gaf en die is eigenlijk nooit verdwenen. Nu heb ik die ook nog, maar geen pijn dus ik blijf ervan. Toen ik geen borstvoeding gaf tussen de zwangerschappen door heb ik er wel eens aan genepen, maar dit kwam steeds terug (zonder er pijn van te hebben).

gisteren

Ik denk na het lezen van jullie reacties dat het geen melkblaar maar verstopte melkklier is, ik zou het namelijk echt niet kunnen uitknijpen daar is het veels te dik voor