18 Reacties

3 dagen geleden

Toevallig is hier ook een ander topic over waar je misschien het e.e.a. terug kan vinden ☺️ Bij mij was het trouwens ook bij 4 weken na de bevalling. https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/1e-keer-ongesteld-na-bevalling-JAO5M50?utm_source=24Baby&utm_medium=app

3 dagen geleden

Ik ben paar dagen geleden ongesteld geworden, mannn wat heb ik dat niet gemist🤣 hopelijk snel weer voorbij

2 dagen geleden

Met 3,5 weken denk ik dat je een nabloeding had. Tot 6 weken is je lichaam nog vollop aan het herstellen. Ik had met 5 weken een nabloeding en met 7 weken erge twjfel of ik ongesteld was (week er voor echo gehad waar geen eispring of verdikt baarmoederslijmvlies wa te zien, dus haast onmogelijk). Bleek uiteindelijk een placentarest te zijn die mijn lichaam er nog uit wilde hebben.

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Met 3,5 weken denk ik dat je een nabloeding had. Tot 6 weken is je lichaam ...
Ik bloede na 4 dagen al niet meer haha..

2 dagen geleden

Alweer voor de 2e keer ongesteld.. na 4 weken had ik mijn menstruatie al terug 🥳😭

2 dagen geleden

Reactie op Jasmijn12345

Ik bloede na 4 dagen al niet meer haha..
Hierdoor denk ik nog meer aan een nabloeding 🙈

2 dagen geleden

Ik ben nu voor de 2e x ongesteld. Heb 12 weken geleden een keizersnede gehad.

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hierdoor denk ik nog meer aan een nabloeding 🙈
Nee baarmoeder schoon haha heb helaas nog zieke huis gelegen en is alles gecheckt haha

2 dagen geleden

Reactie op Jasmijn12345

Nee baarmoeder schoon haha heb helaas nog zieke huis gelegen en is alles ge ...
Heel erg snelle eisprong dan. Hebben ze die op de ecbo gezien?

2 dagen geleden

Ben bijna 9 weken post partum en nog niet gemenstrueert maar ik geef wel borstvoeding

2 dagen geleden

Na 4,5 week weer ongesteld. Ondanks dat ik fulltime borstvoeding geef 😅

2 dagen geleden

Ik ben na 6 weken en 2 dagen weer ongesteld geworden. Heel Heftig…

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Heel erg snelle eisprong dan. Hebben ze die op de ecbo gezien?
Niets over gehoord haha dus dacht kan het echt nu alweer beginnen haha. Nou vooral in d'r war eisprong ben soms ook 3 maand nket ongesteld haha

2 dagen geleden

Ik heb sinds gisteren wel typische menstruatie krampen, maar ik ben 1 maand geleden bevallen, lijkt me stug. Maar je weet maar nooit natuurlijk!

gisteren

Ik geef bv en ben met week 5 ongesteld geworden

gisteren

5,5 week