11 Reacties

14 uur geleden

Misschien een infraroodlamp aanschaffen? Die kan je gericht op haar zetten zodat ze het warm blijft houden!

14 uur geleden

Crème in glazen potjes via flessen warmer of in een bakje met warm water even wat verwarmen terwijl je de fles maakt. Tubes bij jou in bed leggen.. Wij verschonen de ochtend bij ons in bed op de nog warme matras. En gebruiken pure lanoline en kamille hydrolaat.

14 uur geleden

Dit is zeker een goed idee!

14 uur geleden

Ik heb een klein kacheltje die ik aanzet als ze bijv gaat douche en we komen weer terug in de kamer, heerlijk warm. Ik hou m ook aan als ik haar afdroog en zet m uit als het of echt warm is of als we klaar zijn. En de zalf zou ik onder je kussen leggen, dit deed ik met de billendoekjes toen ze nog baby was zodat ze niet zo koud waren

14 uur geleden

Reactie op jenominom

Crème in glazen potjes via flessen warmer of in een bakje met warm water ev ...
Dankjewel! Tubes in bed leggen is inderdaad een goed idee

11 uur geleden

Wij hadden voor onze dysmature baby een warmtelamp aangeraden gekregen van de verloskundige. Omdat zij het ook steenkoud had met verschonen toen. Die zet je boven het aankleedkussen en dan is het daar in een paar minuten heerlijk warm. https://www.kinderveiligheidswinkel.nl/reer-easyheat-flex-commode-warmtestraler?gad_source=1&gad_campaignid=23032284235&gbraid=0AAAAADnW3NugB_baYdubiyVZQ14wdVw5x&gclid=CjwKCAjwlt7GBhAvEiwAKal0cnRv3ZRVB2G2T_cPCCBbHFvNkiF2SRi-GyMqPzxzHCEcyVf4YDUtJBoCdHQQAvD_BwE Wij willen de onze verkopen want hij is niet meer nodig hier. Mocht je in de buurt (Amsterdam) wonen, dan mag je me een berichtje sturen.

10 uur geleden

Gek idee misschien, maar kan je niet na het douchen (als het in de badkamer lekker warm is door de stoom), haar daar insmeren?

10 uur geleden

Reactie op Febr2025

Gek idee misschien, maar kan je niet na het douchen (als het in de badkamer ...
Dat zou zeker een idee zijn, maar onze badkamer is zo klein, daar kun je je kont in je eentje amper keren. En we smeren haar 's ochtends na het wakker worden en 's avonds voor het slapengaan volledig in, + tussendoor nog wat creme op de hele droge plekjes dus ze zal toch nog eens uit de kleren moeten. Voor nu gaan we even kijken voor een warmtelamp en voor de creme nog eventjes denken wat handig is.. ze heeft vaak open plekjes van het krabben en nu al 2x krentenbaard gehad. Creme overgieten in een potje en dan verwarmen zie ik i.v.m. bacterieën niet zo zitten...

10 uur geleden

Reactie op bobbie3000

Wij hadden voor onze dysmature baby een warmtelamp aangeraden gekregen van ...
Ja voor zoiets gaan we kijken, Zeeland is net iets te ver weg, maar bedankt voor je aanbod!

7 uur geleden

Wij hebben een verwarmd aankleedkussen. Werkt goed voor onze kleine man! https://wumby.nl/product/verwarmd-aankleedkussen/