2 Reacties

18 uur geleden
Hi, wat lastig! Heel herkenbaar mijn zoontje is net een dag uit zijn sprongetje en gister was hij ineens weer heel rustig.
Tijdens de sprong was het hier ook erg pittig.
Heel veel huilen, bijna niet weg kunnen leggen.
Ik heb weinig tips voor je behalve gewoon ondergaan en veel geborgenheid geven verder hielp hier buiten wandelen in de kinderwagen. En misschien nog wel de belangrijkste zo nodig hulp inschakelen van bijvoorbeeld ouders of schoonouders. Wellicht kunnen ze even een uurtje oppassen zodat je even kan opladen dmv slapen of sporten.
Samen met je partner de nachten afwisselen zodat je uitgerust aan de dag begint vind ik ook erg fijn. Zelf heb ik ook nog een zoontje van 2 dus dat maakt het ook extra druk.
Heb je de oei ik groei app? Hierin kan je de uitgerekende datum of geboortedatum van je zoontje invullen en zie je precies wanneer ze in een sprongetje zitten.
Sterkte.

15 uur geleden
Mijn zoontje is nu 1 maand en heb het idee dat die ook net uit of in een sprong zit. Wil weinig slapen en het lijkt ook alsof die meer overprikkeld is dan de maand ervoor. Slaapt moeilijk in en vooral in slaap vallen in mijn armen. Snachts gaat het wel goed als het rustig is.
Gisteren een rondje gewandeld en daarna in badje geweest, daarna sliep die bijna 4 uur na zijn voeding dus dat hielp wel.