9 Reacties

2 dagen geleden
Zetpil doe ik voor slapen idd maar alleen als ik merk dat hij heel veel pijn heeft, zat te denken asn honger idd ook maar hij slaapt vrij snel door weer

2 dagen geleden
Hier met de doorkomende tandjes werkte zetpil ook niet. Werd ook ieder uur toen overstuur wakker. De vloeibare sinasspril werkte daarentegen wel een beetje.

2 dagen geleden
Reactie op anno123123
Hier met de doorkomende tandjes werkte zetpil ook niet. Werd ook ieder uur ...
Oh handig ik wist niet dat ze dit al mochten hebben

2 dagen geleden
Bij ons waren het de doorkomende tandjes, waren echt wel even pittige nachten (waren we niet gewend haha). Eindigde met flinke koorts en daar waren ineens twee ondertanden. Sliep vannacht weer door en doet weer middagdutjes van 2,5 uur. Als ik dit had geweten had ik haar denk ik geholpen door een zetpil te geven ☺️

2 dagen geleden
Reactie op CD89
Mijn zoontje is even oud en had hier ook last van. Ik denk dat het een slaa ...
Zat te denken misschien ook te koud, hoewel het nog in mn slaapk 22 gr is dus koud zou hij t niet noeten hebben maar ga idd een wat dikkere slaapzak proberen, wilde dit vanacht doen maar vergeten en in oude slaapzak gedaan 😅

20 uur geleden
Reactie op Invisible86
Zat te denken misschien ook te koud, hoewel het nog in mn slaapk 22 gr is d ...
Nou ik denk dat mijn zoontje het ook te koud had. Ik heb hem een iets dikkere slaapzak en broekje aangedaan. En hij is maar 1 keer wakker geworden ipv 4 keer zoals normaal.🤣 Blijft toch een zoektocht elke dag en nacht weer