Hoi mama’s,
De vraag zal misschien al ergens staan maar kon het zo gauw even niet vinden. Ik vraag me even af hoe jullie dit gedaan hebben. Mijn dochter is 6 maanden, doet het hartstikke goed, drinkt 5 flessen van 180+6, krijgt ‘s ochtends een fruitje en ‘s middags groente hapje en als ze ‘s nachts komt maak ik sinds een poos een klein flesje van 90+3 (voorheen was dit ‘s nachts ook een volledige fles toen we nog 6 flessen van 150 per dag gaven). De laatste 2 maanden gebeurt het steeds vaker dat ze doorslaapt (vanaf de laatste fles om 23.00 tot 6.00). Soms 2 weken niet en soms 3 nachten achtereen wel. Nou zit ik dus met het idee om eens te kijken hoe het gaat of ik haar gewoon in slaap kan wiegen als ze ‘s nachts komt ipv een fles. Zijn er mama’s die dit ook hebben gedaan en zo ja hoe heb je dit aangepakt? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en aanpak.
Wij zijn hier ook mee bezig. Ik probeer ons zoontje weer terug in slaap te wiegen als hij wakker wordt. Als dit niet lukt (probeer het een paar minuutjes) krijgt hij ook een klein flesje van 90+3. Wil de hoeveelheid nog verder afbouwen als ik merk dat hij vaker door begint te slapen!