15 Reacties

2 weken geleden

En iemand goede ervaringen met een meerijdplankje waar je op kunt zitten met een gespje?

2 weken geleden

Geen ervaring, maar ik zou echt geen 2 draagzakken doen. Dan kan je elkaar niet afwisselen als het te zwaar wordt en je oudste zal best al zwaar zijn tegen dat de jongste is geboren. Naar het schijnt loopt een meerijdolankje niet goed en je oudste zal hier nog niet oud genoeg voor zijn? Just sit kende ik niet, wat grappig! Maar of het leuk is voor de baby er onder? Die kan jou dan niet zien. Ik zou voor een duwo kinderwagen gaan.

2 weken geleden

Je eerste kindje die nu 5.5 maand is kan over 9 maanden nog niet mee op een meerijdplankje denk ik. Ik vind dat sowieso ondingen. Voor jezelf (het loopt niet fijn) en je kindje kan er gewoon vanaf. Ik heb zelf de just sit (net een leeftijdsverschil van 2 jaar. De oudste is wel klein/licht). Echt een geweldig ding. Heb een duo wagen van joolz (de geo 3). Maar we hebben die bijna niet al dubbele wagen gebruikt maakt gewoon de just sit erop.

2 weken geleden

Reactie op Joycani

Je eerste kindje die nu 5.5 maand is kan over 9 maanden nog niet mee op een ...
Dank. Ik las alleen dat omkiepen een risico is. Mijn kleine is nu 6 maanden ruim en al 9 kilo. Tegen de tijd dat het broertje of zusje er is zal hij nog een stuk zwaarder zijn. Hij zit en kruipt trouwens al. En je hebt van die meerijdplankjes met stoeltjes en gespjes?

2 weken geleden

Reactie op Gwen12345

Dank. Ik las alleen dat omkiepen een risico is. Mijn kleine is nu 6 maanden ...
Ja de just sit is tot 15 kg idd. Dus dat is iets om rekening mee te houden. Ik laat de kinderwagen niet alleen staan idd als mijn dochter in de just sit zit. Nee geen ervaring met een meerijdplankje met een gesp. Maar dan zou ik gewoon de voorkeur geven aan een duo wagen denk ik

2 weken geleden

Mijn kindjes hebben een leeftijdsverschil van 18 maanden. Ze zijn ondertussen 7 maanden en dik 2 jaar. Ik had een meerijdplankje voor de oudste en we hebben ook de Joolz geo 3 duo set. Beiden hebben we echt amper gebruikt tot nu. Het meerijdplankje vindt mijn oudste echt een dikke nul. Hij kan niets zien en wil er niet blijven opzitten. De Joolz duo is niet leuk voor het kind dat onderin zit. Als ik nu met hen alleen op stap ga doe ik 1 in de draagzak en de andere in de koets. Of mijn oudste zoontje gaat gewoon lopen. Als we met twee op stap zijn hebben we een goedkopere buggy bij gekocht zodat elk kind in 1 kan. Hindsight had ik misschien liever geïnvesteerd in een duobuggy waar de 2 kindjes naast elkaar kunnen zitten.

vorige week

Thule chariot cross!

vorige week

Ik zou kijken voor een duowagen als je nu de wagen vaak gebruikt. Bij mij zit tussen de oudste 2 18 maanden. Wij hebben het toen opgelost met een buggy als we samen weggingen en een draagdoek als ik alleen met ze ging. Oudste liep al jong en liep graag. Ook nog tijdje gedaan met 1 wagen en dan om en om lopen en zitten

vorige week

Reactie op MoederKippie

Ik zou kijken voor een duowagen als je nu de wagen vaak gebruikt. Bij mij ...
Keuze overigens gebaseerd op ons leven toen -schipper dus kinderwagen moest licht zijn (ivm vaak trappen/ladders) -ik ging weinig alleen met ze weg want meeste tijd was het gewoon volle dagen varen. Als ik nu zwanger zou zijn, nu we geen schip meer hebben en ik bijna dagelijks de kinderwagen gebruik zou ik wel voor een duo gaan

vorige week

Ben ook opnieuw zwanger na 6 maanden, straks als de baby geboren is. Zal de eerste 1 jaar en 2 maanden zijn, wij gaan voor de Cybex e-gazelle S duo wagen! Ideaal met 20 posities… kwam voor ons als beste uit te test, zeker omdat ik echt heel veel te voet doe en ook 3x per dag met de hond wandel. Vaak in de bossen wandel dus de elektrische optie is ideaal :)

vorige week

Reactie op beau07

Ben ook opnieuw zwanger na 6 maanden, straks als de baby geboren is. Zal de ...
Dankjewel! En gefeliciteerd!!!

vorige week

Reactie op Gwen12345

Dankjewel! En gefeliciteerd!!!
Thanks!! Jij ook :)

2 dagen geleden

Reactie op Gwen12345

En iemand goede ervaringen met een meerijdplankje waar je op kunt zitten me ...
Heb een meerijplankje voor mn dochter gehad. Meerijplankje is handig als je kindje ook niet meer overdagdutjes doet. Want je kan immers niet slapen op t plankje. Met zo klein leeftijdsverschil is de enige mogelijkheid een duo wagen. Vooral als je veel wandelt etc.

2 dagen geleden

Ik vind een meerijdzitje echt makkelijker dan een plankje! Mijn zoontje was 2 toen de 2e geboren werd, en toch het zitje handiger. Met een nog kleiner leeftijdverschil zou ik ook voor een zitje gaan. Wellicht zelfs een duowagen, maar dat hangt een beetje af vanaf wanneer je kindje loopt. Mijn zoontje liep pas met 19 maanden dus als ik er maar een jaar en 4 maanden tussen had gehad had ik niét zonder duowagen gekund🤭

2 uur geleden

Er zit bij mijn oudste 18 maanden tussen. Wij hebben toen een duo wagen aangeschaft. Had echt niet zonder gekund! De tweede liep ook pas met 2,5 jaar dus lang echt nodig gehad. Nu is de middelste bijna drie en een baby van 7 maanden en gebruik hem nog steeds heel vaak als duo wagen. Die van drie kan ook echt niet hele lange stukken lopen. Dus dan is het fijn dat we nog een zitje hebben. En de oudste van 4 staat dan ook nog vaak op het plankje. Hele wagen vol😅