16 Reacties

2 dagen geleden

Salopettes 😅. Ben ze intussen beu, maar ik leef er momenteel in.

2 dagen geleden

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1259065007.html Ik heb deze toen gekocht, vind vooral de witte echt mooi. En ik heb een maat groter (M) gedaan zodat ik het elastiek boven m’n buik kon dragen. Ik heb ‘m nog vaak aan want het zit echt lekker! Hij is wel wijd maar dat is het model dus alleen maar fijn vind ik!

2 dagen geleden

Ik draag broeken met een elastische band. Vooral van H&M en Hema op het moment. Normaal ook wel andere merken maar die pas ik niet allemaal meer. Die droeg ik voor mijn zwangerschap ook al wel namelijk. En een soort flared leggings van stretch katoen zonder elastiek maar wel met stretch van de H&M. Heel fijn. Ik vind naden en strakke elastieken nu echt niet fijn namelijk. Ik herken wat je zegt. Ik wil ook wel weer eens een jeans aan maar mijn zwangerschaps broeken zijn ook te wijd en gewone jeans vind ik echt niet comfortabel nu.

2 dagen geleden

Ja ik volg even want heb helaas hetzelfde..

2 dagen geleden

Ik draag vooral broeken met elastische band. Meer pantalon dan spijkerbroek. Vooral die van de Hema en Cotton club. Voor gelegenheid heb ik een broek van Studio Anneloes.

2 dagen geleden

Reactie op Carlijn2401

Ik draag vooral broeken met elastische band. Meer pantalon dan spijkerbroek ...

2 dagen geleden

Ik vind deze broek echt top en heb je in heel veel verschillende kleuren. Achterzijde heeft elastische band. https://m.aboutyou.nl/p/vila/broek-varone-23391971?utm_medium=referral&utm_source=onsite_sharing&utm_campaign=product

2 dagen geleden

Heel herkenbaar 😅 werd zelfs ongegeneerd aan me gevraagd van de week hoeveel weken ik zwanger was. Zet je toch aan het denken 😂

2 dagen geleden

Ik kijk op vinted voor broeken een maat groter dan ik normaal heb. Zo heb ik nu 3 broeken die "goed" zitten en waar ik geen last heb van mn buik, maar ben ik maar 15€ kwijt 😅 Vond t zonde om nieuw te kopen als ik ze (hopelijk) toch niet te lang aanheb

Reactie op Florence2102

Heel herkenbaar 😅 werd zelfs ongegeneerd aan me gevraagd van de week hoeve ...
Daar ben ik dus ook bang voor, dat mij dat gevraagd gaat worden. 🙈
Bedankt voor al jullie tips! Hier kan ik wat mee 😃 ik ga shoppen! 🤩

Reactie op juudU

Ik vind deze broek echt top en heb je in heel veel verschillende kleuren. A ...
Leuk!! Hoe vallen ze qua lengte?
Ik draag in de zomer vaak dunnere broeken met elastiek. Dit zit niet zo strak als een jeans en is ook nog lekker luchtig.

gisteren

Ik heb een serieus hang buik 😄 deze broek komt van shein. Heb zei in veel verschillende kleuren

13 uur geleden

Reactie op Littlebean0210

Leuk!! Hoe vallen ze qua lengte?
Ik ben 1.62 cm en heb de broek (maat 34) 4 cm korter gemaakt omdat hij anders over de grond sleepte.

9 uur geleden

Ik vind zelf de Asana straight broeken van Ninepine heel fijn! Heerlijk stofje ook, ik heb er 4 van ingeslagen. Die kleden ook af. Maar die zijn meer voor de “kleinere” post partum buikjes geschikt