14 Reacties

gisteren

Ze ligt er in met kleding, dan maakt het toch niet uit dat de hals/armen niet aansluit? Ik gebruik HEMA, maat 68-80

gisteren

Hier wibra maat 68-80. Ik mag a.s do naar CB

gisteren

Hier 5,5 maand en net een week over naar de puckababy 4 seizoenen. Zoontje is redelijk lang maar niet perse ‘dik’ dus vind de buikband die erbij zit wel een veilig idee met wegzakken oid

gisteren

Ik gebruik al een tijd de slaapzak van de HEMA 68-80. Mijn zoon weegt nu 8kg en is 68 cm.

gisteren

Ik gebruik altijd veel grotere slaapzakken. De 50-56 was al na een paar weken te klein en die tot 68 of 70(terwijl ze nu pas net 68 cm is) ook maar tot maand 3. Nu gebruik ik tot 80 of 90 cm. Mijn ervaring is dat het bij de hals en armen niet meer snel te groot is en ze dan lekker wat ruimte hebben voor hun benen.

gisteren

Geen idee hoe lang en zwaar zoontje is, maar wij hebben de 4 seizoenen puck a baby. En die zit goed.. Hiervoor had ik ter overbrugging een Hema slaapzak 68->80 en en 1 van ter Stal die valt heel klein en smalle hals.

gisteren

Bij 63,5 cm zwemt ze nog in de maat 70, maar maat 60 is net iets te krap geworden. Ik heb ook een maat 80 van noppies liggen voor straks. Maat 90 is inderdaad gigantisch 😅

gisteren

Hema 68-80
Ik heb een 90cm van Jollein, ding is veel te groot voor mijn zoontje van 63,5cm lang maar heeft een smalle hals dus hij verdwijnt er niet in.

18 uur geleden

Ik gebruik die van 68-80 van HEMA. Ons kindje heeft nog maat 62 en is vrij petite maar deze slaapzak heeft een smalle halsopening dus dat gaat heel goed. En de ruimte bij de benen is alleen maar fijn.

14 uur geleden

Reactie op LiefdevolleRegen511559

Ik heb een 90cm van Jollein, ding is veel te groot voor mijn zoontje van 63 ...
Wij gebruiken deze ook!

13 uur geleden

Hier ook hema of kruidvat maat 68-80!

12 uur geleden

Ik gebruik nog steeds de Jollein 70cm. Merk wel op dat merken echt kunnen verschillen. Vind de 70 van Little Dutch veel ruimer vallen

5 uur geleden

Hema 68-80 😊