17 Reacties

4 dagen geleden
Ik heb ook niet zoveel kwaaltjes alleen gevoelige borsten vaak plassen en moe en ik heb ook volgende week me eerste echo ben ook erg onzeker hoor maar dit zouden veel vrouwen ervaren dat zij bijna tot geen kwaaltjes hebben en dat het gewoon normaal is

4 dagen geleden
Dit is mijn tweede zwangerschap en ook weinig symptomen. Soms gevoelige borsten maar ook erg minimaal, in maart een miskraam gehad en maandag een beetje bloedverlies dus vrees voor het ergste. Verloskundige gebeld en die zei afwachten tot echo volgende week. Spannend 💛

4 dagen geleden
Tweede zwangerschap en ook amper symptomen! Misschien wat kleine dingen, maar is ook omdat je weet dat het zo ver is.
Vertrouw op m’n lijf dat het oké is! 🍀

3 dagen geleden
Ik ben nu ook weer zwanger en nergens last van, af en toe met vlagen ineens heel moe en dan is het weer weg. Ik ben 6 maand geleden bevallen en tot 6 maand nergens last van gehad

2 dagen geleden
Ik ben nu 6+2 en ik had precies ditzelfde tot mijn 6e week. Ik had in week 4 mega veel klachten zoals vermoeidheid en gevoelige borsten en in de loop van week 5 voelde ik niks! Maar nu men oh men. 🤣

2 dagen geleden
Hier ook hetzelfde gevoel! Ik wist eigenlijk al dat ik zwanger was voordat ik de test deed. Ik voelde vanalles. Dat zette ongeveer een week door: buikkrampen, gevoelige borsten, vermoeidheid, enz. Ik kon ongeveer alle kwalen afstrepen. En in week 5 en 6 nam het ineens af en voel ik bijna iets meer, behalve vermoeidheid. Ik werd er erg onzeker van. Maar na wat onderzoek online toch tot de conclusie gekomen dat dit normaal is en dat elk lichaam anders is. Ik heb geen bloedverlies gehad. Dus ik vertrouw erop dat het goed komt. Ik probeer het los te laten, want ik denk dat hierover stressen toch weinig zin heeft. Succes!

2 dagen geleden
Reactie op felicia-anna
Dit is mijn tweede zwangerschap en ook weinig symptomen. Soms gevoelige bor ...
Ik heb ook twee miskramen gehad dus snap je angst. Zolang het minimaal is en in een inlegkruisjes past is mij verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Dus hopelijk heb je een goede echo volgende week!

2 dagen geleden
Ik heb ook NERGENS last van, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap (kindje is nu 1) echt zo doodmoe was en hoofdpijn had en alles. En nu heb ik niks?? Kwam erachter dat ik zwanger was omdat mn menstruatie uitbleef en ik dacht ‘ik zal voor de zekerheid ff checken’. Snap er niks van.. over 2 weken echo dus toch afwachten!

16 uur geleden
Ik heb dit ook, mijn eerste zwangerschap. Ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger. Volgende week dinsdag echo... toch geeft het me veel stress dat ik bijna geen symptomen heb