17 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb ook niet zoveel kwaaltjes alleen gevoelige borsten vaak plassen en moe en ik heb ook volgende week me eerste echo ben ook erg onzeker hoor maar dit zouden veel vrouwen ervaren dat zij bijna tot geen kwaaltjes hebben en dat het gewoon normaal is

4 dagen geleden

Dit is mijn 4e zwangerschap en ik heb alle keren geen last gehad van zwangerschapssymptomen. De een is hier denk ik gevoeliger voor dan de ander.

4 dagen geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap en ook weinig symptomen. Soms gevoelige borsten maar ook erg minimaal, in maart een miskraam gehad en maandag een beetje bloedverlies dus vrees voor het ergste. Verloskundige gebeld en die zei afwachten tot echo volgende week. Spannend 💛

4 dagen geleden

Tweede zwangerschap en ook amper symptomen! Misschien wat kleine dingen, maar is ook omdat je weet dat het zo ver is. Vertrouw op m’n lijf dat het oké is! 🍀

4 dagen geleden

Ik schommel ook enorm. Ze lijken bij mij ook wat af te nemen. Het zal wel… ik heb er vrij weinig invloed op, dus probeer mezelf eraan over te geven!

3 dagen geleden

Ik ben nu ook weer zwanger en nergens last van, af en toe met vlagen ineens heel moe en dan is het weer weg. Ik ben 6 maand geleden bevallen en tot 6 maand nergens last van gehad

2 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde… Ik ben nu 5+2 dagen. In week van allerlei symptomen gehad. Het maakt me soms onzeker als ik helemaal geen symptomen ervaar.. Maar ga altijd van het goede uit en probeer afleiding te zoeken.. ik heb pas 30 juni mijn eerste echo…

2 dagen geleden

Buiten wat steken/krampen en kleine blaas hier ook nergens last van.

2 dagen geleden

Ik ben nu 6+2 en ik had precies ditzelfde tot mijn 6e week. Ik had in week 4 mega veel klachten zoals vermoeidheid en gevoelige borsten en in de loop van week 5 voelde ik niks! Maar nu men oh men. 🤣

2 dagen geleden

Ik heb exact hetzelfde 🙈

2 dagen geleden

Hier ook hetzelfde gevoel! Ik wist eigenlijk al dat ik zwanger was voordat ik de test deed. Ik voelde vanalles. Dat zette ongeveer een week door: buikkrampen, gevoelige borsten, vermoeidheid, enz. Ik kon ongeveer alle kwalen afstrepen. En in week 5 en 6 nam het ineens af en voel ik bijna iets meer, behalve vermoeidheid. Ik werd er erg onzeker van. Maar na wat onderzoek online toch tot de conclusie gekomen dat dit normaal is en dat elk lichaam anders is. Ik heb geen bloedverlies gehad. Dus ik vertrouw erop dat het goed komt. Ik probeer het los te laten, want ik denk dat hierover stressen toch weinig zin heeft. Succes!

Reactie op felicia-anna

Dit is mijn tweede zwangerschap en ook weinig symptomen. Soms gevoelige bor ...
Ik heb ook twee miskramen gehad dus snap je angst. Zolang het minimaal is en in een inlegkruisjes past is mij verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Dus hopelijk heb je een goede echo volgende week!

2 dagen geleden

Reactie op BloeiendeSering418611

Hier ook hetzelfde gevoel! Ik wist eigenlijk al dat ik zwanger was voordat ...
Ik heb echt precies hetzelfde..

2 dagen geleden

Reactie op alice14

Ik heb echt precies hetzelfde..
Hier ook!

2 dagen geleden

Hier ook. Afgelopen 2 dagen (op nog wat gevoelige volle borsten na) geen buikkrampjes of steekjes meer. Misschien was dat nog passend bij de innesteling? Of mijn baarmoeder neemt even pauze 😄

2 dagen geleden

Ik heb ook NERGENS last van, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap (kindje is nu 1) echt zo doodmoe was en hoofdpijn had en alles. En nu heb ik niks?? Kwam erachter dat ik zwanger was omdat mn menstruatie uitbleef en ik dacht ‘ik zal voor de zekerheid ff checken’. Snap er niks van.. over 2 weken echo dus toch afwachten!
Ik heb dit ook, mijn eerste zwangerschap. Ongeveer 7 weken en 4 dagen zwanger. Volgende week dinsdag echo... toch geeft het me veel stress dat ik bijna geen symptomen heb