35 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde, echt herkenbaar. Ook geen idee wat het is, het voelt bij mij heeel erg opgeblazen en moeilijk te verbergen😂

3 dagen geleden

Reactie op Rosalie <3

Ik heb precies hetzelfde, echt herkenbaar. Ook geen idee wat het is, het vo ...
Omg same! M’n broeken in maat 34/36 krijg ik echt niet meer dicht, dus zit nu al in maat 38. Maar serieus… aan het eind van de dag zit zelfs die maat strak 🙈 Bij mij voelt het ook alsof ik al 3 maanden zwanger lijk terwijl het pas 6 weken is 😂 En verbergen is echt een uitdaging, vooral in strakke kleding haha!

3 dagen geleden

Ja erg he…ik heb ook al lossere broeken aan🙈

3 dagen geleden

Reactie op Rosalie <3

Ja erg he…ik heb ook al lossere broeken aan🙈
Ik hoop nu echt dat er maar een baby in zit en niet ineens een hele verrassing aan meerdere 😅🤣

3 dagen geleden

Reactie op Aishafolser

Ik hoop nu echt dat er maar een baby in zit en niet ineens een hele verrass ...
Heb ik ook al aan gedacht, het zit bij ons in de familie dus de kans is aanwezig. Zal het heel leuk vinden maar 1 is eerst ook wel voldoende 😅😅😂

3 dagen geleden

Reactie op Rosalie <3

Heb ik ook al aan gedacht, het zit bij ons in de familie dus de kans is aan ...
Word dit je eerste kindje?

3 dagen geleden

Reactie op Aishafolser

Word dit je eerste kindje?
Ja, bij jou?

3 dagen geleden

Reactie op Rosalie <3

Ja, bij jou?
Ja ook mijn eerste super spannend hoop echt dat alles goed gaat zijn heb 1 juli mijn eerste echo

3 dagen geleden

Reactie op Aishafolser

Ja ook mijn eerste super spannend hoop echt dat alles goed gaat zijn heb 1 ...
Ik heb mijn eerste echo aankomende dinsdag, spannenddd

3 dagen geleden

Reactie op Rosalie <3

Ik heb mijn eerste echo aankomende dinsdag, spannenddd
Oehh spannend! Laat me weten hoe het ging

3 dagen geleden

Ik ben nu 5w3d en ik werk als kleuterjuf, en een leerling vroeg net of ik een baby in mijn buik heb 😂 Ook heel opgeblazen, ik weet dat het nog geen babybuik is maar je ziet wel echt verschil. Lastig haha

3 dagen geleden

Ik heb hetzelfde hoor. Echt al een buikje, maar is vooral opgeblazen bij 5,5 week. Toch vind ik het soms lastig met bepaalde broeken nu.
Zo herkenbaar! In de ochtend heb ik een 'gewone' buik maar na de lunch begint hij gewoon op te blazen als een balkon. Ben toch echt pas zes weken 😂

3 dagen geleden

Zo vroeg in de zwangerschap zijn het puur alleen je darmen waardoor je zo 'opgeblazen' bent, komt door de hormonale veranderingen🙂

3 dagen geleden

Ik heb er ook last van, vooral naarmate de dag vordert. Van wat ik weet zijn het je darmen die plaats aan het maken zijn voor je baby. En ik heb ook wel echt last van winderigheid en opgeblazen gevoel!

3 dagen geleden

Hier zwanger van de 2e en precies het zelfde maar het zijn idd echt je darmen haha, vorige keer had ik echt pas een buik met 23 weken. Ben benieuwd wanneer het nu komt😊

3 dagen geleden

Hier ook. Maar mn buik inhouden lukt helaas niet echt. Hopelijk kan ik het nog lang verbergen al word het lastig 😅.

3 dagen geleden

Zal straks es een foto maken als ik thuis ben

2 dagen geleden

Ik ben 4+2 en ik voel me al een ballon in de avond. Ik ga dan maar een rondje lopen, en dat helpt. En ‘s nachts op je linkerzij liggen zegt ChatGPT😂

2 dagen geleden

Ik ben zwanger van de 2e, dus verwacht dat die buik sneller komt. Maar m’n buik was al niet meer zo plat na de 1e dus tot nu toe nog niks te zien 😁