35 Reacties

3 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde, echt herkenbaar. Ook geen idee wat het is, het voelt bij mij heeel erg opgeblazen en moeilijk te verbergen😂

3 dagen geleden
Reactie op Rosalie <3
Ik heb precies hetzelfde, echt herkenbaar. Ook geen idee wat het is, het vo ...
Omg same! M’n broeken in maat 34/36 krijg ik echt niet meer dicht, dus zit nu al in maat 38. Maar serieus… aan het eind van de dag zit zelfs die maat strak 🙈 Bij mij voelt het ook alsof ik al 3 maanden zwanger lijk terwijl het pas 6 weken is 😂 En verbergen is echt een uitdaging, vooral in strakke kleding haha!

3 dagen geleden
Reactie op Rosalie <3
Ja erg he…ik heb ook al lossere broeken aan🙈
Ik hoop nu echt dat er maar een baby in zit en niet ineens een hele verrassing aan meerdere 😅🤣

3 dagen geleden
Reactie op Aishafolser
Ik hoop nu echt dat er maar een baby in zit en niet ineens een hele verrass ...
Heb ik ook al aan gedacht, het zit bij ons in de familie dus de kans is aanwezig. Zal het heel leuk vinden maar 1 is eerst ook wel voldoende 😅😅😂

3 dagen geleden
Reactie op Rosalie <3
Heb ik ook al aan gedacht, het zit bij ons in de familie dus de kans is aan ...
Word dit je eerste kindje?

3 dagen geleden
Reactie op Rosalie <3
Ja, bij jou?
Ja ook mijn eerste super spannend hoop echt dat alles goed gaat zijn heb 1 juli mijn eerste echo

3 dagen geleden
Reactie op Aishafolser
Ja ook mijn eerste super spannend hoop echt dat alles goed gaat zijn heb 1 ...
Ik heb mijn eerste echo aankomende dinsdag, spannenddd

3 dagen geleden
Reactie op Rosalie <3
Ik heb mijn eerste echo aankomende dinsdag, spannenddd
Oehh spannend! Laat me weten hoe het ging

3 dagen geleden
Zo herkenbaar! In de ochtend heb ik een 'gewone' buik maar na de lunch begint hij gewoon op te blazen als een balkon. Ben toch echt pas zes weken 😂

3 dagen geleden
Hier zwanger van de 2e en precies het zelfde maar het zijn idd echt je darmen haha, vorige keer had ik echt pas een buik met 23 weken. Ben benieuwd wanneer het nu komt😊