8 Reacties
5 uur geleden
Ik had dus ook rompers met lange mouw want wij zijn 8 februari uitgerekend. Maar de kraamzorg gaf aan liever rompers met korte mouw en dan lange mouw/warmere bovenkleding... dus ik heb weer opnieuw rompers moeten aanschaffen
5 uur geleden
Reactie op xdhs
Ik heb hier zelfde aantal, lang en kort. 馃槉
En dan kort meer voor als je bv een t shirtje en vestje bij de baby aan hebt?
5 uur geleden
Reactie op OptimistischeKlip281387
En dan kort meer voor als je bv een t shirtje en vestje bij de baby aan heb ...
Jaa, bij meerdere laagjes ga ik voor een kort mouwtje. Het scheelt denk ik ook dat ik mensen in m'n buurt heb die ook wel willen wassen voor me. Maar ga niet meer aanschaffen voor de eventjes dat ze in het maatje passen 馃槉
1 uur geleden
Ik heb 3x lange maat 50.
10x maat 56 lange mouwen(ik krijg giga baby)
3x maat 56 korte mouwen.
Over lange mouwen komt natuurlijk nog dikkere laagje.
13 minuten geleden
En hebben jullie ook setjes in maat 50 ook echt gehaald? Ik heb er alleen rompertjes in gehaald tot nu toe. Ik ben zelf ook redelijk lang 1,76
9 minuten geleden
Ik had voor de eerste maar 2 setjes maat 50... want grote baby dus echt niet nodig. Toen moest ik in de kraamweek snel maat 50 bij kopen, Kindje had ruim 3 weken maat 50 nodig 馃槅.
Wij hadden/hebben alleen lange mouw rompers, is goed bevallen vorige keer en nu weer. Kraamzorg zei er destijds niets over bij ons
5 minuten geleden
Reactie op OptimistischeKlip281387
En hebben jullie ook setjes in maat 50 ook echt gehaald? Ik heb er alleen r ...
Ik heb zeker een paar setjes maat 50. Verloskundige verwacht een kleine baby. In onze beide families ook alleen maar gemiddelde/kleine baby's.