4 Reacties

gisteren

Wat heftig! Persoonlijk zou ik het zeker vertellen en zou het fijn vinden dat die persoon het heeft geweten dat er een kleintje komt. Als ik kijk naar mijn moeder zou die het denk ik wel heel graag willen hebben geweten en nog een klein lichtpuntje zijn geweest maar snap dat dat per persoon anders kan zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte ❤️

gisteren

Wat heftig! 🫶🏻 Een paar weken geleden lag mijn vader op de spoed en was het onzeker of hij het zou gaan halen. We hebben het hem toen wel verteld, juist als een soort lichtpuntje en voor hem het gevoel van ‘je laat echt wat moois achter’ en daar vond hij rust in. Hij heeft het overleefd, maar ik ben toch blij dat we die keuze toen hebben gemaakt. Maar volg je hart 🫶🏻

18 uur geleden

Wat heftig zeg , zit erom te huilen . Heel veel sterkte ik zou het denk ik wel vertellen , straks heb je spijt dat je het niet gezegt hebt. Maar dat is natuurlijk aan jou/jullie. Veel sterkte gewenst met deze situatie

17 uur geleden

Jeetje dat is heftig zeg! Persoonlijk zouden wij dit wel vertellen, het idee dat ze nog een kleinkind op komst heeft lijkt mij toch prachtig nieuws op je ‘sterfbed’..