7 Reacties

gisteren

Ja hier hetzelfde. Afspraak bij de fysio staat al. Ik wil de 1e wel kunnen blijven tillen馃槄

gisteren

Ja ik ook! Bij mijn eerste zwangerschap pas rond week 30 en nu al met 5 a 6 weken last met lopen 馃槄 Beetje pijn en wiebelig.. Sowieso komen al mijn zwangerschapsymptomen deze zwangerschap veel eerder dan vorige keer 馃槺

19 uur geleden

Reactie op Il93

Ja hier hetzelfde. Afspraak bij de fysio staat al. Ik wil de 1e wel kunnen ...
Ik ga ook al naar de fysio

19 uur geleden

Reactie op S2014

Ja ik ook! Bij mijn eerste zwangerschap pas rond week 30 en nu al met 5 a 6 ...
Bij mijn ook liezen onderbuik en rug ik voel mij gewoon een zwangere die rond de 36 weken is馃槄

15 uur geleden

Ik had het in mijn vorige zwangerschap vanaf 5 weken al extreem. Gelijk bekkenfysio ingeschakeld en helaas hele zwangerschap moeilijk kunnen lopen en eerder moeten stoppen met werken. Ben nu bijna 6 weken en voel dat het elke dag iets erger wordt

9 uur geleden

Reactie op Kimmmv

Ik had het in mijn vorige zwangerschap vanaf 5 weken al extreem. Gelijk bek ...
Dit maak ik ook mee nu 馃槹 veel pijn en ik moet nog zo lang...

9 uur geleden

Ja ik heb dit ook. Heb geen zin om naar de fysio te gaan want die kan het toch niet beter maken. Het zijn gewoon de hormonen die alles week maken. Ik heb in december mijn teen gebroken en dat voel ik nu ook ineens weer, terwijl het al een paar maanden beter was. 馃し Ik baal ervan, maar ik vertrouw erop dat het na de bevalling weer snel goed komt. Dat was na mijn eerste zwangerschap in ieder geval wel zo. Als ik het me goed herinner, was ik er zelfs de dag erna al vanaf. 馃槃