8 Reacties

gisteren
Ja dit had ik ook extreem bij mijn eerste zwangerschap! Ik kreeg als tip om yakult elke ochtend te drinken. En ik was er vanaf 鈽猴笍 misschien is dat ook wat voor jou..

gisteren
Reactie op Krissieeeee
Ja dit had ik ook extreem bij mijn eerste zwangerschap! Ik kreeg als tip om ...
thanks! ja ik heb nu de hele avond al zoveel pijn. If you know you know alles komt r uit... Dit had ik ook bij mn eerste!! maar sommige dingen vergeet je toch. Ik probeer goed te drinken, en de diaree duurt vaak niet langer als een paar uur gelukkig.

gisteren
Reactie op Zo毛-2001
thanks! ja ik heb nu de hele avond al zoveel pijn. If you know you know all ...
Ja ellende h猫! Misschien ook probiotica voor moeders wat voor jou? Het zijn even een paar weken waar je doorheen moet.. ik heb het nu bij mijn tweede zwangerschap gelukkig (nog) niet! Ik weet wat een ellende het is :( hopelijk ben je er snel vanaf!

gisteren
Reactie op Krissieeeee
Ja ellende h猫! Misschien ook probiotica voor moeders wat voor jou? Het zijn ...
Ahhh ja! Thanks.
Mijn zoontje is nu 7 maanden, en ben er laatst achter gekomen dat ik weer zwanger ben maar wat vergeet je dan toch weer veel symptomen van je zwangerschap terwijl t nog niet eens zolang geleden is haha

16 uur geleden
Reactie op Zo毛-2001
Ahhh ja! Thanks.
Mijn zoontje is nu 7 maanden, en ben er laatst achter gek ...
Haha ik heb een zoontje van 8 maanden .. nou die pijn van de darmen in de eerste trimester vergeet ik niet meer zo snel.. dat was echt verschrikkelijk 馃 moest soms zelfs op de grond liggen van de pijn..
haha gelukkig heb ik dat met deze zwangerschap (nog) niet.

15 uur geleden
Pff ja wat een ellende, die buikpijn, niet naar het toilet kunnen of juist wel. Ik kan me dus niet herinneren dat ik hier bij de 1e last van had