20 Reacties

13 uur geleden
Hahahha ohhh gelukkig niet de enige. Gestopt na je echo?
Gek iets wel he 🤣

13 uur geleden
Reactie op Diana285
Ik heb er nog 2 liggen
Ik ga morgen nog een keer en volgende week maandag e ...
Hoeveel weken ben je nu?

13 uur geleden
Reactie op RW123!
Ik heb mijn echo volgende week pas! De 26e dus nog even geduld :)
Spannend!! Ik 7 juli...

10 uur geleden
Ik heb 2 testen gedaan. 1 was nog erg onduidelijk. 2 dagen later nog een keer en die was toen wel duidelijk. Verder voel ik aan alles dat ik zwanger ben. Mocht het niet goed zijn dan kan ik er niets aan veranderen...

9 uur geleden
Dit zijn mijn testen maar omdat ik bijna geen klachten heb toch moeilijk te geloven.. ik heb nog 2 testen liggen en vanaf 23 juni zijn we op vakantie.. ik heb de nijging om er 1 dit weekend te doen en nog 1 op vakantie.. 9 juli hebben we pas de eerste echo dus dat duurt nog even.. maar eigenlijk moet ik deze 2 gewoon in het doosje laten..

9 uur geleden
Haha wow ik wist niet dat zoveel testen een ding was. Ik heb er twee gedaan, 1 voor mijn nod omdat ik misselijk was en me niet kon inhouden. En 1 een dag later in de middag. Beide behoorlijk duidelijk dus vertrouw er wel op dat ik zwanger ben nu. Heb ook wel veel symptomen/klachten, dat helpt misschien?

9 uur geleden
Bij eerste zwangerschap 1x test gedaan 3 dagen na nod en een extra gewoon omdat ik het niet geloofde. Toen die mis ging bij de volgende een test, toen 3 dagen later nog een en toen die nauwelijks opliep bijna elke dag en 3x bloedtest zelf laten doen en 2x in ziekenhuis gehaald om te bevestigen dat het weer mk was
Nu elke dag (soms 2x als ik twijfels had bij oploop want middag testen veel mooier) tot 20dpo en nu om de dag. Hopelijk durf ik morgen 26dpo te stoppen

9 uur geleden
Ik heb vanaf NOD (25-5) getest, tot het lijntje zo donker was dat doortesten zinloos was.

8 uur geleden
Ik ben gestopt met testen nadat ik mijn eerste knaltest had. Dat was voor mij de bevestiging dat het goed zat!

7 uur geleden
Reactie op SkittleMom23
Ik ben gestopt met testen nadat ik mijn eerste knaltest had. Dat was voor m ...
Dat wil ik ook. Ik test ook nog om de dag tot de knaltest. Hij loopt nog steeds op en maakte me best zorgen toen ik eergisteren nog steeds een vage lijn had ( 17dpo/nod+3 en maandag eerste positieve vroege test). Vandaag Voor het eerst pas een duidelijke streep. Dus dat doortesten snap ik!