240 Reacties
6 maanden geleden
Mijn uitgerekende datum is waarschijnlijk 25 januari, maar het kan ook makkelijk februari worden. Vandaar dat ik graag hier meeschrijf, want de januarigroep is al wat verder.
Ik ben 27 jaar en heb nog geen kinderen, wel een man en katten!
6 maanden geleden
Zwanger van ons eerste kindje en onze waarschijnlijke uitgerekende datum is 29 januari. Mijn vriend en ik zijn beiden 27 jaar en zijn er helemaal klaar voor :) Ik kom graag met mensen in contact die een beetje in dezelfde situatie zitten en het liefst omgeving Apeldoorn/Zutphen/Deventer, omdat het me leuk lijkt om ook af te spreken.
6 maanden geleden
Goedeavond ik word mamaa van mij 4de Babeee en ben 2 wekenzwanger
6 maanden geleden
Hallo ik ben Anne en mijn man heet Roel.
Wij zijn al bijna 3 jaar bezig zonder resultaat, maar gelukkig kregen we hulp doormiddel van ivf. En na de 1ste poging toch gelukt! Dit word ons 1ste kindje.
Door de ivf kregen wij een specifieke datum voor de test en het toeval wilde dat die datum de verjaardag is van mijn man (afgelopen maandag 19 mei). Wat betekend dat we op dit moment ong 4 weken zwanger zijn!
6 maanden geleden
Reactie op Jasmijnn7
Zwanger van ons eerste kindje en onze waarschijnlijke uitgerekende datum is ...
Hi Jasmijn, ik kom zelf dicht uit de buurt!
6 maanden geleden
Zwanger van ons 3e kindje. 25 januari uitgerekend. Spannend weer allemaal. Alle mommy鈥檚 to be good luck 馃崁
6 maanden geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Felicia, 25 jaar en ben getrouwd. Ik heb zelf een bonusdochter van bijna 7 en ken haar inmiddels al weer 6 jaartjes.
De uitgerekende datum zou begin februari zijn. 19 juni heb ik mijn eerste echo!
Leuk om dit van elkaar te kunnen volgen!
6 maanden geleden
Hii allen,
Ik ben Rabia馃グIk ben getrouwd en heb een hele lieve kat. Mijn uitgerekende tijd is 1 februari (voorlopig馃槈). Dit is mijn eerste zwangerschap.
6 maanden geleden
Hii ik ben (nog even een geheimpje) ik ben 25 jaar en sinds vorig jaar getrouwd鉂わ笍 we zijn nu 6,5 jaar samen en hebben afgelopen maart een vroege miskraam gehad met 6 weekjes. Vandaag weer positief getest en we vinden het weer supers spannend. Voorlopig uitgerekende datum is 7 februari 鉂わ笍馃グ