240 Reacties

6 maanden geleden

Ik wens en manifesteer om hierbij te mogen horen 馃馃徏馃 miskraam in maart gehad.. Hopelijk een februari baby voor ons馃寛

6 maanden geleden

Ik over een weekje (nog een keer) testen! Voel wel al wat dingetje, af en toe misselijk, erg moe, mijn borsten doen veel pijn en moet vaker plassen als normaal. Maar test vanmorgen (dpo 8) gaf nog geen streepje. We hopen op ons eerste kindje 馃グ

6 maanden geleden

Zwanger van nr 3 en uitgerekende datum is 31 januari (ben met 41+5 bevallen vorige x vandaar dat ik ook in deze groep zit 馃檲) 馃挋馃┓

6 maanden geleden

Mijn uitgerekende datum is waarschijnlijk 25 januari, maar het kan ook makkelijk februari worden. Vandaar dat ik graag hier meeschrijf, want de januarigroep is al wat verder. Ik ben 27 jaar en heb nog geen kinderen, wel een man en katten!

6 maanden geleden

Zwanger van ons eerste kindje en onze waarschijnlijke uitgerekende datum is 29 januari. Mijn vriend en ik zijn beiden 27 jaar en zijn er helemaal klaar voor :) Ik kom graag met mensen in contact die een beetje in dezelfde situatie zitten en het liefst omgeving Apeldoorn/Zutphen/Deventer, omdat het me leuk lijkt om ook af te spreken.

6 maanden geleden

Hier over 2 weken ongeveer een terugplaatsing van een 1 week oud embryo en hoop me dan ook officieel aan te mogen melden bij de februari 2026 club 馃┓馃挋 Ik heb al een zoontje van 14maanden en hoop dat we ons gezinnetje mogen uitbreiden naar 3. Ik ben een bam-mama

6 maanden geleden

Goedeavond ik word mamaa van mij 4de Babeee en ben 2 wekenzwanger

6 maanden geleden

Hallo ik ben Anne en mijn man heet Roel. Wij zijn al bijna 3 jaar bezig zonder resultaat, maar gelukkig kregen we hulp doormiddel van ivf. En na de 1ste poging toch gelukt! Dit word ons 1ste kindje. Door de ivf kregen wij een specifieke datum voor de test en het toeval wilde dat die datum de verjaardag is van mijn man (afgelopen maandag 19 mei). Wat betekend dat we op dit moment ong 4 weken zwanger zijn!

6 maanden geleden

Hier een hele korte cyclus van 23 dagen, vandaag getest op 9dpo en positief! Uitgerekende datum is 04-02-2026 voorlopig! Heb een vriend en een kindje van bijna 2. Zou het ook super leuk vinden om met andere mama鈥檚 in contact te komen dus ben je ge茂nteresseerd let me know!

6 maanden geleden

Hoi! In verwachting van ons eerste kindje. Vandaag DPO 9, maar wel een vrij lange cyclus. Ik verwacht dat ik ergens in februari uitgerekend zal zijn :)

6 maanden geleden

Reactie op Jasmijnn7

Zwanger van ons eerste kindje en onze waarschijnlijke uitgerekende datum is ...
Hi Jasmijn, ik kom zelf dicht uit de buurt!

6 maanden geleden

Reactie op Preggo&Bonusmommy

Hi Jasmijn, ik kom zelf dicht uit de buurt!
Leuk! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.

6 maanden geleden

Hi, Ik ben Amber. Ik denk rond 2 februari uitgerekend te zijn. Ik ben getrouwd en samen hebben we al een dochter van 2,5 jr.

6 maanden geleden

Heyhoihallo! Ik ben Ilse-May, 27jaar en had gisteren een positieve test 馃ス Samen hebben mijn man en ik al een zoontje van bijna 2.

6 maanden geleden

Zwanger van ons 3e kindje. 25 januari uitgerekend. Spannend weer allemaal. Alle mommy鈥檚 to be good luck 馃崁

6 maanden geleden

Hallo mommys to be ik ben jennifer en ik ben Zwanger van een 3e kindje heb al 2 zoontjes spannend wat het nu gaat worden uitgerekend rond 2 februari 31 jaar en nog steeds samen en happy met mijn man. Aangenaam allemaal

6 maanden geleden

Hi allemaal, Ik heb vandaag positief getest na de 2e ronde Clomid. Superblij maar ook heel spannend nog! Het is mijn 2e zwangerschap. Mijn dochter is van oktober 2021. Leuk elkaar te kunnen volgen komende maanden!

6 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Felicia, 25 jaar en ben getrouwd. Ik heb zelf een bonusdochter van bijna 7 en ken haar inmiddels al weer 6 jaartjes. De uitgerekende datum zou begin februari zijn. 19 juni heb ik mijn eerste echo! Leuk om dit van elkaar te kunnen volgen!

6 maanden geleden

Hii allen, Ik ben Rabia馃グIk ben getrouwd en heb een hele lieve kat. Mijn uitgerekende tijd is 1 februari (voorlopig馃槈). Dit is mijn eerste zwangerschap.

6 maanden geleden

Hii ik ben (nog even een geheimpje) ik ben 25 jaar en sinds vorig jaar getrouwd鉂わ笍 we zijn nu 6,5 jaar samen en hebben afgelopen maart een vroege miskraam gehad met 6 weekjes. Vandaag weer positief getest en we vinden het weer supers spannend. Voorlopig uitgerekende datum is 7 februari 鉂わ笍馃グ