51 Reacties

vorige week

ik heb deze van SHEIN

vorige week

Bij mn eerste een lief setje gekocht van Moms&Mini’s, ga daar nu denk ik weer kijken, vind ze nog steeds zo leuk!

vorige week

Marmar Copenhagen heeft hele leuke pakjes, maar Zara ook!

vorige week

Wij hebben deze bij prenatal gehaald in 2 maten zodat ze er in principe altijd in past! 🥰

vorige week

Reactie op moeders eerste

ik heb deze van SHEIN
Ja ik ook, deze is zo lief🥰

vorige week

Reactie op moeders eerste

ik heb deze van SHEIN
Deze is wel heel cute!

vorige week

Mensen nog tips voor gender neutrale kleding? (Wij weten het geslacht niet).

vorige week

Reactie op xdhs

Mensen nog tips voor gender neutrale kleding? (Wij weten het geslacht niet) ...
Ik vind prenatal voor neutrale kleding persoonlijk ook heel leuk! Hadden we toen het eerste setje gekocht toen we wisten dat we zwanger waren!

vorige week

Wij gaan voor deze! Vlindertjes ter aandenken aan haar stilgeboren broertje

vorige week

Bij ons wordt het dit pakje. Ik zoek er nu alleen nog een mutsje bij. Maar elk mutsje tot nu toe is net een andere kleur dan het vestje.

vorige week

Reactie op Krh

Wij gaan voor deze! Vlindertjes ter aandenken aan haar stilgeboren broertje ...
Super bijzonder 🌈 veel liefs

vorige week

Wij hebben deze met bijpassend mutsje. We weten niet of het een jongetje of een meisje wordt.

vorige week

Reactie op xdhs

Mensen nog tips voor gender neutrale kleding? (Wij weten het geslacht niet) ...
Noppies! H&M heeft ook leuke gezellige overslag pakjes. Wij willen echt geen normale shirtjes en truitjes, zijn blijven liggen bij de eerste. Slofjes zijn van merinowol van Lodger. 🥰

vorige week

Deze site kijk ik ervoor

vorige week

Noppies en Lil’Atelier vind ik heel leuk 🤎

vorige week

Dit zijn mijn favoriete pakjes, nu nog een keuze maken welke de eerste wordt 🤭🥰

vorige week

Wij hebben er 1 laten maken met zijn naam erop . Velvet stof beige heel basic eigenlijk

vorige week

Reactie op Sell_93

Dit zijn mijn favoriete pakjes, nu nog een keuze maken welke de eerste word ...
Leuk zeg! Je kan er ook twee meenemen/kiezen? Wij hadden voor onze dochter zo een kleur als de linkse op jouw foto, dat oudroze. Maar ze had zo een rood hoofd na de geboorte dat we eigenlijk beter beige hadden kunnen doen, haha. Gewoon een tipje!

vorige week

Wij hebben een wit groen gestreept boxpakje van Your Wishes gekocht, heel blij mee. Voor gender neutraal: alles beige zonder ruffles of print is genderneutraal. Wij hadden voor onze eerste zoon een boxpakje van nixnut.
Een bruin boxpakje van de h&m met een bijpassend mutsje!