26 Reacties

4 dagen geleden

Gemini zegt 18-7340. Belangrijkste is dat er verdubbeling is tussen 2 meting op 48h. De losse waarde zegt erg weinige

4 dagen geleden

Reactie op Mary202412

Gemini zegt 18-7340. Belangrijkste is dat er verdubbeling is tussen 2 meti ...
Ook als je zomaar laat prikken? Moet je dan alsnog om een tweede test vragen? En wat is het gemiddelde bij een normaal iemand? 🤭

4 dagen geleden

Reactie op SpontaneKerss

Ook als je zomaar laat prikken? Moet je dan alsnog om een tweede test vrage ...
Dat is er niet echt. Het gaat echt om de verdubbeling. Omdat het zo exponentieel stijgt is 5+1 bijvoorbeeld niet te vergelijken met 5+6. En stel je innesteling is een dag eerder of later geweest, dat maakt mega veel uit. Dus je hebt 2 waardes met een minimum van 48h ertussen nodig. Dan kun je op basis daarvan berekenen wat je verdubbeltijd is. Die moet in principe binnen de 48-72 uur vallen (bij waardes onder de 6000)

4 dagen geleden

Reactie op Mary202412

Dat is er niet echt. Het gaat echt om de verdubbeling. Omdat het zo exponen ...
Mijne is nu 1826 is dat goed? Had 21 mei eisprong (bevestigd dmv echo).

4 dagen geleden

Reactie op SpontaneKerss

Mijne is nu 1826 is dat goed? Had 21 mei eisprong (bevestigd dmv echo).
Dat valt binnen de 18-7340 dus lijkt me helemaal prima!

3 dagen geleden

Die van mij is van vorige week 402 gestegen naar 5000 vandaag. Ik ben 5 weken en 6 dagen

3 dagen geleden

Reactie op SpeelseZee183982

Die van mij is van vorige week 402 gestegen naar 5000 vandaag. Ik ben 5 wek ...
Ik ben precies 5 weken dus is dat goed die van mij dan? ☺️

3 dagen geleden

Ja zeker. Heb je ook eerdere waardes? Dat je kan zien hoe de oploop was? Want de stijging is het belangrijkste

3 dagen geleden

Ja zeker. Heb je ook eerdere waardes? Dat je kan zien hoe de oploop was? Wa ...
Nee eerdere waardes heb ik helaas niet. Moet ik dat zelf vragen?

3 dagen geleden

Reactie op SpontaneKerss

Nee eerdere waardes heb ik helaas niet. Moet ik dat zelf vragen?
Je kan vragen of ze bijv 2 of 3 bloedafnames kunnen doen. Met ongeveer 2/ 3 dagen er tussen, dan kunnen ze de hcg waarden controleren en of de oploop goed is. Maar zulke extra controles krijg je wel alleen als je eerst een miskraam heb gehad of als je bijv gecompliceerd je zwangerschap begint. Ik kreeg het bijv omdat ik een cyste had blijkbaar en nu al de 2e x blaas ontsteking had

3 dagen geleden

Je kan vragen of ze bijv 2 of 3 bloedafnames kunnen doen. Met ongeveer 2/ 3 ...
Ik heb wel een miskraam gehad. Ze hebben nu een nieuwe aanvraag voor bloedonderzoek klaar gezet. Ik had gisteren geprikt. Wanneer weer prikken? Vandaag of morgen? :)

3 dagen geleden

Reactie op SpontaneKerss

Ik heb wel een miskraam gehad. Ze hebben nu een nieuwe aanvraag voor bloedo ...
Morgen. Beste is overmorgen. Want in 3 dagen tijd moet het sws verdubbeld zijn en in 2 dagen weet je dat nog niet

3 dagen geleden

Morgen. Beste is overmorgen. Want in 3 dagen tijd moet het sws verdubbeld z ...
Zaterdag lukt niet ik heb voor vanmiddag om 16uur gepland is dat dan te vroeg? Had gisteren om 13:30 uur geprikt

3 dagen geleden

Ja het is nog erg vroeg. Het kan verdubbeld zijn maar juich niet te hard en ga je alsjeblieft geen zorgen maken als de waarde niet gaat zijn wat je graag wilt

3 dagen geleden

Ja het is nog erg vroeg. Het kan verdubbeld zijn maar juich niet te hard en ...
Daarvoor had je echt morgen moeten prikken

3 dagen geleden

Reactie op SpontaneKerss

Zaterdag lukt niet ik heb voor vanmiddag om 16uur gepland is dat dan te vro ...
Dan moet je het in een calculator invoeren (gewoon Googlen op hcg calculator, dan krijg je meerdere opties). Dan vul je datum en tijdstip in en vertelt hij je wat je verdubbeltijd is. Maar bedenk dat het niet netjes perfect gaat dus dat je kans hebt met minder dan 24 uur dat je precies een dipje of piek te pakken hebt. Voor meer info zou (ook) maandag het beste zijn als morgen niet lukt

3 dagen geleden

Reactie op Mary202412

Dan moet je het in een calculator invoeren (gewoon Googlen op hcg calculato ...
Ik mag morgen om 8:15 uur heb ik nú veranderd, hopelijk is dat een goed geschikt moment. Dank voor je tips!

2 dagen geleden

Reactie op Mary202412

Dan moet je het in een calculator invoeren (gewoon Googlen op hcg calculato ...
Hoi, Mijn uitslag is nu 3232, vorige keer op woensdag was het 1826. Is dit goed? En wat moet ik berekenen of hoe doe je dat?

Reactie op SpontaneKerss

Hoi, Mijn uitslag is nu 3232, vorige keer op woensdag was het 1826. Is d ...
Dat is bijna verdubbeld, zoals ze hierboven al meermaals beschreven hebben is dat een goed teken

2 dagen geleden

Reactie op SpontaneKerss

Hoi, Mijn uitslag is nu 3232, vorige keer op woensdag was het 1826. Is d ...
Je gaat naar een calculator, voert datum en tijdstip in en dan de waardes op die momenten. Dan zeggen ze hoeveel % stijging het is en omgerekend naar hoeveel uur je nodig hebt voor een verdubbeling. Maar je hebt nu al bijna een verdubbeling en het is minder dan 48h dus lijkt me een goed resultaat!