22 Reacties

Zelf heb ik echt wel even moeten zoeken naar vlek-vrije kleding, maar toen vond ik iemand en nu heb ik voor nog geen €30,- 25 setjes in maat 50 en maat 56, van goede merken. Alles helemaal schoon toen het binnenkwam en sommige dingen zelfs nog met een prijskaartje. Ik raad het dus zeker aan, maar het is even zoeken!

gisteren

Grappig, dat is het laatste waar ik mij zorgen om maak. Je wast het toch gewoon? Ik koop heel veel via Vinted :)
Gewoon alles wassen op 60 graden. Heb alles tweedehands in de kringloop gekocht of gekregen, op het waslabel staat meestal 40 graden. Kan ook gewoon op 60 en heb inmiddels in maat 50/56/62 en 68 genoeg voor de baby, dus ik kan het weten 🤣 Voordeel van als laatste in je vriendengroep een baby krijgen. Bloesjes of gebreide dingen niet natuurlijk, die doe ik even in de vriezer voordat ik ze op een fijn programma was!

gisteren

Ik neem aan dat ze op vinted niet echt kleding met vlekken verkopen. Zou die zelf ook niet verkopen. Als ik het niet goed schoon krijg dan maar weg. Koop zelf ook veel via vinted en dat werkt prima. Nu ik de 3e zoon krijg is het heel makkelijk hergebruiken.

gisteren

Ik heb de mooiste dingen op vinted gescoord hoor! Lekker doen, het kost allemaal genoeg en die ukjes dragen het maar zooo kort!
Ik koop en verkoop al vanaf het begin via vinted. Het is namelijk ontzettend zonde om alles nieuw te kopen voor je kleintje. Mijn zoontje was namelijk binnen 3 weken al uit maat 50, dus had het meeste hekocht via Vinted. Alleen mijn meegroei rompers van de Hema heb ik nieuw gekocht aangezien ik wist dat we ook nog voor een 2e zouden gaan😊

gisteren

Ik hou niet van 2e handse spullen vanwege hygiëne. Ook mensen die roken of huisdieren hebben. Je kunt het wassen maar nee, mij niet bellen.

gisteren

Reactie op Mommytobe2024

Ik koop en verkoop al vanaf het begin via vinted. Het is namelijk ontzetten ...
Mijn kind doet juist lang met z'n kleding.

gisteren

Ik koop alle kleding voor mijn kinderen via Vinted (of krijg het tweedehands van familie en vrienden). Voor mezelf het grootste deel ook trouwens. Je kan op de foto's vaak zien of het er nog goed uit ziet. Veel is zelfs nog ongedragen, zeker in de kleinste maatjes. Dus zeker doen!

gisteren

Reactie op Cher2022

Ik hou niet van 2e handse spullen vanwege hygiëne. Ook mensen die roken of ...
Het staat er vaak bij als het uit een rook en huisdiervrij huis komt. Want eens dat je rook geur en moeilijk uit krijgt. Maar hier kan je zeker op zoeken en altijd vragen natuurlijk.

19 uur geleden

Persoonlijk koop ik via Vinted alleen nieuw met het prijskaartje eraan. Ik vind het zelf geen prettig idee dat een ander kindje iets gedragen heeft. Verder koop ik de nieuwe kleding vrijwel altijd in de sale, is goed te doen :)

18 uur geleden

Ik koop enkel op Vinted als het prijskaartje er nog aan zit. Mijn man houdt om de reden die jij benoemd niet van 2de hands kleding, vandaar de afspraak om alleen nieuwe kleding te kopen. Mijn kinderen hebben wel lang in maat 50/56 gezeten. Met een half jaar pas in maat 62!

18 uur geleden

Ik koop heel veel via vinted. Nou nog steeds voor mijn dochtertje van 2,5. Voornamelijk truitjes. Rompers en broekjes koop ik vaak wel nieuw of ze moeten in de bundel erbij zitten☺️ maat 50 ga ik denk ik voornamelijk bij de prenatal kopen en een klein pakket op vinted. Vind de babykleding bij prenatal te leuk en niet super duur voor die paar dingen.
Ik koop juist de dingen die ik nieuw wat te duur vind en ik was idd! Er staan zoveel nog hele mooie spullen op, zeker als het om babykleding gaat! Enige waar ik de laatste tijd wel problemen mee heb ik bezorgen via Vinted go 😅 je moet geen haast hebben!

17 uur geleden

Ik houd zelf echt niet van tweedehands kleding om de redenen die jij noemt, maar omdat een baby maar zo kort in een maat blijft heb ik dus voor het eerst een bestelling gedaan op Vinted. Ik zag een account met meerdere leuke pakjes en de verkoper was Nederlands en had veel goeie reviews. In totaal iets van 9 items besteld voor 30 euro, waar ik nieuw 150 euro voor kwijt zou zijn. Gewoon even goed wassen en voila. Ook al heeft een ander kindje er in gepoept, met 60 graden is het vast wel schoon haha

17 uur geleden

Voor degene die geen tweedehands kleding willen kopen, wat doen jullie met de te kleine kleding?

17 uur geleden

Heel veel leuke dingen gescoord via Vinted. Ziet er allemaal nog heel goed uit. Even wassen en het is als nieuw.

14 uur geleden

Ik koop bijna alle kleding voor de kinderen via Vinted! Was het wel altijd eerst voordat ze het aan krijgen. En die hele kleintjes die hebben het soms maar zelden aan gehad

13 uur geleden

Reactie op Rossi

Voor degene die geen tweedehands kleding willen kopen, wat doen jullie met ...
Ik denk dat je ervoor kan kiezen om het wel te verkopen via vinted, toch? De meesten die via vinted kopen, zijn erg blij met de mensen die nieuw kopen en het daarna verkopen;) en zo dek je voor jezelf ook nog een beetje de kosten

13 uur geleden

Ik strijk ook alle babykleertjes/lakentjes/etc na het wassen. Zo weet ik zeker dat alle bacteriën dood zijn. En het ziet er nu netjes uit in de commode. Uiteraard is strijken niet mijn hobby, dus alle lakentjes en rompertjes doe ik nu 1x en daarna nooit meer!