81 Reacties

vorige week

Hoihoi, vandaag ook een positieve test in mijn handen馃槏 hopen dat alles goed mag gaan. Zwanger van het derde kindje馃グ

vorige week

Reactie op jessica28153

Hoihoi, vandaag ook een positieve test in mijn handen馃槏 hopen dat alles goe ...
Aaah gefeliciteerd!馃槂 Ik hoop ook dat alles goed gaat. In oktober een miskraam gehad, maar voel me gelukkig niet angstig! Dit wordt ons tweede kindje! Ervaar je al symptomen?

vorige week

Reactie op Cha-

Aaah gefeliciteerd!馃槂 Ik hoop ook dat alles goed gaat. In oktober een miskr ...
Aah wat naar, fijn dat je nu niet angstig bent. Vind zelf de eerste weken nog wel spannend. Wel altijd leuk dan eigenlijk het nog niemand om je heen het weet en hopelijk na de eerste echo die dicht bij staan te verrassen. Heb een test gedaan omdat ik nogal last heb van nare geurtjes en misselijk. Heb jij al symptomen?

vorige week

Hallo! Ik ben 11 feb uitgerekend maar zou t wel gezellig vinden!

vorige week

Reactie op jessica28153

Aah wat naar, fijn dat je nu niet angstig bent. Vind zelf de eerste weken n ...
Ah ja! Ik heb ook al wat symptomen. Hele lichte misselijkheid (gevoel alsof m鈥檔 eten heel hoog zit de hele tijd) en gevoelige borsten. En verder voel ik me sinds de positieve test ineens echt zwanger. De Hcg lijkt meteen zijn werk te doen haha! Gelukkig (nog) geen last van geur!

vorige week

Toevallig vandaag een positieve test! Ik heb het niet meer bijgehouden sinds 2 eerdere miskramen maar hoogstwaarschijnlijk ergens februari 馃グ

vorige week

Reactie op Isabelverdoorn

Toevallig vandaag een positieve test! Ik heb het niet meer bijgehouden sind ...
Gefeliciteerd! Hopen dat het nu goed mag gaan! 馃馃崁

vorige week

Hoi dames! Ik zou pas woensdag mijn nod hebben. Ik ben nu op vakantie in Mallorca, de zee en de rust maakt mij extra emotioneel 馃ス Vanmorgen 2 testen gedaan, beide positief! Het is wel vroeg voor mijn gevoel, wat mij onzeker maakt. Eergisteren en gisteren een beetje lichtroze en bruine afscheiding bij het afvegen. Ik vermoed dat dat te maken heeft met de innesteling. Maar wel heel blij! In december een miskraam gehad, voor mijn gevoel duurde het heel lang voordat het weer lukte, maar het komt wanneer het de juiste tijd is 馃┓

vorige week

Hoi dames, Gefeliciteerd met jullie positieve testen! 馃帀 Ik ben nieuw op het forum, maar eergisteren ook positief getest (ook op vakantie, maar dan in Indonesi毛). Dit wordt ons eerste kindje en we zijn ontzettend blij! Ook ik had vlak na de positieve wat licht bruine afscheiding, lijkt allemaal heel normaal te zijn. 馃

vorige week

Reactie op Feb2026

Hoi dames, Gefeliciteerd met jullie positieve testen! 馃帀 Ik ben nieuw op he ...
Wat leuk! Gefeliciteerd 馃┑馃┓

vorige week

Gefeliciteerd allemaal!馃 Hoeveel dpo zijn jullie?
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de eerste echo? Of het hartje wel klopt?

vorige week

Reactie op GemoedelijkeKomeet954050

Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de eerste echo? Of het hartje wel klopt ...
Jaaa heel erg

vorige week

Reactie op Diana511

Jaaa heel erg
Hier ook! Super fijn om dit soort dingen hier te kunnen delen. 鉂わ笍 Ik kijk er ook echt naar uit om het aan mijn familie en vriendinnen te vertellen. Hebben jullie al iets laten doorschemeren, of wanneer zijn jullie van plan om de zwangerschap bekend te maken?

vorige week

Hier tot nu toe 18feb woensdag pas nod. mijn testen lopen goed op dus ik heb goede hoop, heb in januari een biochemische miskraam gehad馃様 hopelijk mag het deze keer goed gaan! Gefeliciteerd allemaal 鉂わ笍

vorige week

Gefeliciteerd allemaal!馃┓馃┑ Ik heb vorige week ook een positieve test gehad, en ben daarmee 16 februari uitgerekend 馃槉 Dit is mijn aller eerste zwangerschap, ik laat het allemaal maar over me heen komen, vind het een beetje spannend maar ik ben vooral heel enthousiast!

vorige week

Goedemorgen allemaal! Gisteren een positieve zwangerschapstest en vanochtend nog even 1 voor de zekerheid. Helemaal blij! Voelt alleen nog wel heel onwerkelijk. 馃┓

vorige week

Reactie op Feb2026

Hier ook! Super fijn om dit soort dingen hier te kunnen delen. 鉂わ笍 Ik kijk e ...
Ik ga het as maandag aan mijn moeder en mijn zussen vertellen. Ze weten dat ik afgelopen oktober een miskraam heb gehad, dus weten dat ik ermee mee bezig ben en zijn heel erg betrokken 鉂わ笍 Nu al zin in!!

vorige week

Ik ook vandaag positief getest! 18 februari uitgerekend volgens de app

vorige week

Hay allemaal, ik heb heel erg het gevoel dat ik zwanger ben maar kan helaas nog niet testen (pas over een paar dagen) ik zou als ik dus zwanger zou zijn 19 feb uitgerekend zijn. Op hoeveel DPO hadden jullie een positieve test?