5 Reacties

6 maanden geleden

Volgens mij wordt er nu veel meer bloed rondgepompt waardoor je bloeddruk lager kan worden en je je minder goed kan voelen. Volgens mij kan het geen kwaad om af en toe iets met wat meer zout te eten en goed te blijven drinken. Misschien voor de zekerheid morgen even de huisarts bellen?

6 maanden geleden

Vooral goed drinken, 2,5 liter per dag! En inderdaad beetje extra zout over je eten! Je lichaam moet veel harder werken en tevens ook extra bloed aanmaken omdat je circulerend volume groter wordt met een groeiende placenta! Je kan het gelukkig thuis in de gaten houden, dus met extra zout eten zal je ook niet zomaar een te hoge bloeddruk krijgen! ;) Sterkte ermee! Weet hoe rot het kan voelen!

6 maanden geleden

Hier ook last van, altijd lage bloeddruk van mezelf. In het ziekenhuis zeiden beter te laag dan te hoog, als je klachten heb ga rustig zitten en neem een dropje ofzo het kan geen kwaad. Deze zwangerschap heb ik ook alweer meer last van duizeligheid. Ik drink wel heel veel.

6 maanden geleden

Ik heb er ook last van, idd van mijzelf al lage bloeddruk. Nu combi met het warme weer, zwangerschap, en veel bukken op het werk (kinderopvang) ook sneller last van duizeligheid alsnog dan weer opsta enzo. Ik neem nu van die zoute crackertjes mee en denk ff wat dropjes in mn tas ofzo. Dat advies gaf mn huisarts voordat ik zwanger was, dus ik denk dat dat nu ook geen kwaad kan. Zolang het met mate is natuurlijk, want een te hoge bloeddruk is erger!

6 maanden geleden

Oeff sterkte ermee! Hier ook last van. Bij mijn eerste zwangerschap veel last van gehad en nu helaas ook weer bij mijn tweede. Kun je niets aan doen. Ik heb het de hele dag helaas. Kan geen kwaad maar het is erg vervelend…