4 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb zelf geen maagverkleining gehad, dus misschien heb je niet veel aan mijn reactie hoor. Mijn beste vriendin is nu 29 weken zwanger van haar eerste en heeft 2 jaar geleden een maagverkleining gehad. Zij maakte zich ook erg veel zorgen over de zwangerschap vanwege haar maagverkleining. Wat ik weet is dat zij, naast de controles bij de verloskundige, ook extra controles in het ziekenhuis heeft! Dit maakt dat ze enorm veel controles/echo鈥檚 heeft en dat vindt zij wel heel prettig!
6 maanden geleden
Ik heb een maagverkleining en nu zwanger van mijn derde kindje. Ik ben bij de eerste 2 kilo afgevallen tijdens de zwangerschap en bij de tweede op gewicht gebleven.
Ik merkte wel dat ik veel meer met mijn voeding bezig was om zoveel mogelijk voedingstoffen binnen te krijgen voor de baby鈥檚. Dus heel gevarieerd en vaker kleine beetjes eten.
Ik werd wel medische in het ziekenhuis omdat ze het extra goed in de gaten wilde houden qua vitamines etc. Ik moest daarom ook veel vaker bloedprikken. Mijn ijzer was wel altijd te laag en lage bloeddruk. Daar kreeg ik infuus voor.
Waar ben je precies bang voor?
6 maanden geleden
Reactie op WarmeRivier572654
Ik heb zelf geen maagverkleining gehad, dus misschien heb je niet veel aan ...
Bedankt voor je reactie!
Ik wordt of ik het nou wil of niet sowieso via het ziekenhuis begeleid. Ik zou namelijk ook een keizersnede krijgen bij de andere 2 ook gehad!鈽猴笍
6 maanden geleden
Reactie op babielove
Ik heb een maagverkleining en nu zwanger van mijn derde kindje. Ik ben bij ...
Ik ben vooral bang voor aankomen, maar ook voor de hele zwangerschap alsof er sneller iets misgaat? Ik weet niet waarom. Ik heb 25 juni mijn eerste echo, vind het allemaal langer duren als 4/5 jaar geleden馃槄