2 Reacties

Hoi, Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de hele zwangerschap antidepressiva geslikt. Na mijn eerste zwangerschap had ik postnatale depressie en uit voorzorg bij de tweede zwangerschap antidepressiva geslikt. Ik weet niet waar je gehoord heb dat het slikken hiervan gevaarlijk is? Het enige is dat je niet thuis mag bevallen maar in het ziekenhuis ter observatie van het kindje want het zou eventueel bijwerkingen kunnen hebben op de ademhaling. Ik denk dat je het beste met je behandelaar/dokter hierover in gesprek moet gaan. Rond lopen met psychische klachten lijkt mij voor je zwangerschap ook niet heel gezond.

16 uur geleden

Reactie op LeergierigeFontein313689

Hoi, Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de hele zwangerschap antidepressi ...
Ik heb bij het ziekenhuis 5 jaar geleden nou mijn medicijnen laten checken of ik daardoor misscjien niet zwanger kon raken zegmaar. En de medicijnen die ik slikte zou schadelijk zijn voor de baby na 4 maanden dus dat zou betekend hebben dat ik dan zou moeten stoppen en ik dacht dat dat te moeilijk voor me zou wezen. Dus ben der eigelijk toen per direct mee gestopt. De slaap medicijnen die ik slikte waren ook slecht voor de gezondheid van de baby in de baarmoeder kwam eruit. Ik zou die kunnen blijven slikken tot 6 maanden en dan moet je der mee gestopt wezen, anders is je baby'tje verslaafd aan de stofjes en zou het zelfs kunnen zijn dat de baby niet normaal kan slapen als de baby geboren zou worden. Ik heb daarna veel opgezocht erover en vele verhalen gelezen van vrouwen die wel de hele zwangerschap aan de medicijnen slikken en dat is zelfs nog schadelijker als roken. Ik heb geen behandelaar meer eerlijk gezegt ik zit al 2 jaar niet meer in therapie ben 27 nou en wilde ook eens gaan leven inplaats van elke keer opnieuw over me verleden hebben en vertellen. Het lost niks op zegmaar mn verleden veranderd er niet door. Maar zo doende dus dat ik gestopt ben met alles . En nou eindelijk dan zwanger na 9 jaar en 2 miskramen.