11 Reacties

4 dagen geleden

Incia producten vind ik heel fijn. ☺️

4 dagen geleden

Ik gebruik mother's earth al een tijdje, super blij mee

4 dagen geleden

Ik heb Incia

4 dagen geleden

Reactie op Blijedoos

Ik gebruik mother's earth al een tijdje, super blij mee
Wij ook! Super tevreden over

4 dagen geleden

Reactie op Milou 2000

Incia producten vind ik heel fijn. ☺️
Die heb ik ook maar vindt de geur niet echt aangenaam . Maar wellicht komt dat door me hormonen vindt zelfs me parfum niet allemaal meer lekker 🥲

4 dagen geleden

Wij gebruiken sinds de geboorte van ons eerste kindje Neutral. Nooit meer ander wasmiddel gekocht 😅

3 dagen geleden

Reactie op Lady92

Die heb ik ook maar vindt de geur niet echt aangenaam . Maar wellicht komt ...
Bedankt voor je reactie! (Aan iedereen trouwens bedankt!) Is het niet een wasmiddel zonder parfum? Waar vind je het naar ruiken? Ben wel benieuwd… haha

3 dagen geleden

Reactie op Minsha

Bedankt voor je reactie! (Aan iedereen trouwens bedankt!) Is het niet een w ...
Het ruikt gewoon naar niks eigenlijk. Beste omschrijving denk ik haha. 😅 Denk dat alle tips die hier staan hetzelfde ruiken. Voor onze hond gebruik ik altijd Neutral of Jumbo 0%. Dat ruikt hetzelfde als Incia vind ik. Ik vind een Robijn bv ook lekkerder ruiken, maar het is wel beter om dat in het begin niet te gebruiken haha. Succes met je keuze. 🙂

3 dagen geleden

Reactie op Minsha

Bedankt voor je reactie! (Aan iedereen trouwens bedankt!) Is het niet een w ...
Het is met kokos olie en een beetje lavendel , ik vindt de lavendel beetje chemisch ruiken ofzo maar nogmaals kan aan mij liggen . Het is gewoon ook eventjes wennen dat de kleertjes niet de frisse wasgeur hebben zeg maar . Ze ruiken naar niks . Schoon worden ze zeker wel

3 dagen geleden

Incia (met lavendel of de geurloze variant) en Sonett lavendel of geurloos.

18 uur geleden

Ik heb Incia en Neutral voor nu aangeschaf, bedankt voor de tips allemaal lieve vrouwen! 🙏❤️