422 Reacties
5 maanden geleden
Morgen zelf pas echo maar ben gewoon erg benieuwd naar die van jullie de komende weken! Groetjes
5 maanden geleden
Reactie op Mikellie
Echo met 5+4. Hartje al zien kloppen volgende echo met 8 weken of waar die ...

Gefeliciteerd! Al snel een kloppend hartje wat mooi! was het , in of uitwendig?
5 maanden geleden
Reactie op DecentMagnolia802251
Gefeliciteerd! Al snel een kloppend hartje wat mooi! was het , in of uitwen ...
Uitwendig. En idd snel kloppend hartje. Klopte nog wel langzaam maar dat is heel normaal op dat termijn ook omdat het hartje waarschijnlijk net is begonnen met kloppen
5 maanden geleden
Reactie op Milamama
Ik show hem hier nog een keer want ik schep graag op over mijn mini 馃グ. Naa ...

Mooie echo! Gefeliciteerd
5 maanden geleden
Vandaag mijn eerste (vroege) echo gehad. Ben paar dagen teruggezet 5+6 ipv 6+2 zoals ik zelf dacht. Alles zag er mooi uit en ook het hartje zien kloppen. 1,7 mm is onze inimini.

5 maanden geleden
Een kloppend hartje! Super blij. 馃槃 Het is 6.2 mm en 3 dagen vroeger dan dat we dachten. De verwachte datum is nu 7 februari. Ze gaf wel aan dat het moeilijk te zien is, het is nog zo klein.

5 maanden geleden
Reactie op Lady92
Wat leuk ! Ik kom ook net terug van de eerste extra vroege echo en ben ook ...
Leuk! 馃槃 Wanneer mogen jullie weer voor de volgende echo?
5 maanden geleden
Oh super fijn over 2 weken alweer 馃グ Ik 17 juli pas weer want we gaan daarvoor op vakantie
5 maanden geleden
Hier h茅茅l goed nieuws. Dit weekend veel (veel!) helderrood bloed en zelfs stolsels verloren, maar toch vandaag een kloppend hartje op de echo! de baby is wel kleiner dan 6w3d wat mijn berekening is, maar daar maakt ze zich nu nog geen zorgen over omdat het echt vroeg is. Volgende week woensdag weer een echo en dan hopen we op goede groei!

5 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik zie heel veel mensen vandaag een echo met 6.2 weken & 7 feb als uitgerekende datum. Ik ook, en ook een kloppend hartje, maar wel zwak. Heeft ze bij jullie gezegd hoeveel bpm het babyhartje klopt? Bij mij maar 66 (volgens mij maar dit ging zo snel en ze zei het zo snel en alsof het niet zoveel uitmaakte met deze termijn) 馃槶. Volgende week terug om te kijken of er groei in zit of dat het mis is.
5 maanden geleden
Reactie op Minityrex
Hoi allemaal! Ik zie heel veel mensen vandaag een echo met 6.2 weken & ...
Waarom bel je haar niet gewoon dat je het niet goed hebt gehoord en of ze het nog even kan toelichten? Ik heb ook bmp gekregen maar ik weet niet of je daar wat aan hebt of juist je druk gaat maken terwijl het misschien gewoon heel netjes bijtrekt.
5 maanden geleden
Reactie op DecentMagnolia802251
Waarom bel je haar niet gewoon dat je het niet goed hebt gehoord en of ze h ...
Ik denk niet dat zij dat ergens genoteerd heeft? Staat ook niet op de echo die ik meegekregen heb. Alleen de mm wel, 6,6 mm.
Het was daar sowieso enorm chaotisch, ik was er voor het allereerst en heb gewoon de enige vk in mijn regio gekozen 馃槄 maar ze legde echt niks uit en heeft wel vijf telefoontjes opgenomen terwijl ik daar zat. Maar je hebt wel gelijk over het vergelijken. Ik heb er niks aan. Het is een soort controledrang, maar uiteindelijk heb je niks onder controle.