414 Reacties

vorige maand
Eerste ronde IVF馃檶馃徏 mochten eigenlijk pas op moederdag testen maar kon niet meer wachten 馃檲 27 mei de eerste echo馃馃徏 hopelijk is alles goed 馃馃徏馃崁

vorige maand
Tuurlijntje, maar pas op 10 dpo 馃槏 na 2 馃懠馃懠. Nu hopelijk mijn 馃寛鉁笍

4 weken geleden
Reactie op MR1995
Of net een januari kindje of net een februari kindje. Onwijs spannend na 2 ...

Ik heb precies hetzelfde, ook na 2 miskramen nu weer zwanger en een januari of februari kindje. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan!

3 weken geleden
Maandag getest, ruim 1 week voor NOD en gaf gelijk al na 2 min een streepje.. vanochtend clear blue geeft 1-2 weken aan鈽猴笍

3 weken geleden
Na bijna 3 jaar proberen zonder geluk nu met ivf na 1 poging eindelijk wel geluk. Door de ivf hadden we een specifieke datum waarop we de test moesten doen en na 1 positieve test toch nog even wat extra zekerheid met de clear bleu!

3 weken geleden
Reactie op Manderijn
9 dpo!!

Hoi Manderijn,
Hoop natuurlijk van harte dat je een klein wondertje mag verwelkomen in feb
Ik wil je blijdschap zeker niet wegnemen maar wil je wel waarschuwen. Deze testen geven altijd een heel fijn lijntje. Zelfs binnen de tijd.
Ik ben al meerdere keren heel blij geweest, zelfs mensen op dit forum zeiden we zijn ook een lijntje. dan bleek later het toch geen echt streepje te zijn, veel verdriet.

3 weken geleden
Reactie op Manderijn
Oeh, ok茅. Nou thanks voor je berichtje. Straks nog clearblue week indicator ...
Mijn ervaring is wel goed hiermee hoor! In de maanden dat het nog niet lukte zeker wel een stuk of 15x getest hiermee en altijd niks te zien. Tot ik inderdaad zwanger was, toen pas verscheen er een mini lijntje, ook bevestigd door een CB.