Zijn hier dames die veel sporten, denk aan krachttraining en/of reformer Pilates? Ik ben opzoek naar ervaringen met deze specifieke sporten icm zwanger zijn! Alvast bedankt馃檹馃徏
Hier ben ik ook benieuwd naar! Ik doe al 2 jaar krachttraining en wil dit graag blijven doen, maarja wat kan wel / niet.
Ook sinds kort doe ik reformer Pilates maar weet niet of dit nog ma
Ik doe circuit training (combinatie kracht en cardio) en reformer pilates. De verloskundige gaf aan dat ik dit gewoon mag blijven doen. Vanaf 12 weken mag je geen rechte buikspieren meer trainen.
Ah super! Dankjewel! Dus squats etc kan gewoon? Hip truster?
In het eerste trimester is dit geen probleem gaf ze aan. Zou alleen niet gewichten erg opbouwen op dit moment. En verder vooral kijken wat goed voelt en waarvan je denkt, deze sla ik even over 馃榿
Ik ga naar de sportschool (zou meer yoga/pilates moeten doen 馃槄). Na 2mk vind ik het toch erg eng dingen te doen met veel gewicht die buikspieren mee pakken, dus ga voorlopig niet proberen records te verbreken of de hartslag te hoog te laten gaan.
Heb mijn PT gezegd dat mijn rug pijn doet (is ook zo) en ik even niet de grenzen op wil zoeken. Daar werkt ze nu netjes omheen. Haar zus is mijn fysio dus moet niet teveel faken 馃槤