15 Reacties

4 dagen geleden

Dus ik ben zelf ook aan het zoeken. Ik dacht zelf aan een sleutelhanger met daarop een echo en achterop een klein tekstje

4 dagen geleden

Ik ga ook iets leuks geven! Ik heb al een kaartje besteld met ‘nu al de leukste pappa, liefs uit de buik’ en ik wil nog graag een boek bestellen voor aanstaande vaders. Heeft iemand een leuke tip? Ik ben ook opzoek naar een praktisch boek, niet alleen maar tekst…

4 dagen geleden

Reactie op Ellebelle32

Ik ga ook iets leuks geven! Ik heb al een kaartje besteld met ‘nu al de leu ...
Ik heb zelf mijn vader een boek gegeven waarin hij voor mij kon schrijven over zijn leven enz. En hoe hij kijkt naar mij als zijn kind en hoe hij dat had ervaren. Soort van dagboek waarin hij z'n eigen kwijt kon en ik het later kan lezen

4 dagen geleden

Reactie op Ellebelle32

Op ouders van nu staat een blog met meerdere boeken voor nieuwe papa’s! - man wordt vader (Chris Bergström) - commando papa (Neil Sinclair) - help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt (Kluun)

4 dagen geleden

Ik heb een longdrinkglas besteld met een foto van mijn man en de tekst erbij; nu al de beste papa! liefs uit de buik. 🥰

4 dagen geleden

Mijn man is groot fan van de Efteling, dus ik heb het Efteling sprookjesboek gekocht, om straks voor te lezen.

4 dagen geleden

Ik heb tijdens de eerste zwangerschap een boek laten personaliseren, zodat hij dat boek kon lezen als de kleine er zou zijn.

3 dagen geleden

Reactie op Ellebelle32

Ik heb het boek ‘je eerste 1000 vaderdagen’ besteld 😊

3 dagen geleden

Ik heb een apparaatje besteld dat de papa mee kan luisteren naar de baby zijn hartje 🥰 zo is die er ook iets meer bij

3 dagen geleden

Reactie op GaveHemelsblauw142501

Ik heb een apparaatje besteld dat de papa mee kan luisteren naar de baby zi ...
Wat een leuk idee! Hoe heet het en waar heb je het besteld?

2 dagen geleden

Leuk idee om daar wat mee te doen. Tot nu toe heb ik mezelf de afgelopen jaren op moederdag verwend met een leuk cadeautje en een lekker ontbijtje op bed. Om te vieren dat ik graag moeder wil worden. Mijn man kraaide nooit zo naar vaderdag. Maar misschien wel erg leuk om daar zondag wel wat mee te doen.🥰 Ik vind het leuk ontbijtje op bed altijd wel leuk. Maar goed, de liefde taal van mijn man is eten en gezelligheid, dus dan zit ik wel goed. Ik heb hem gisteren al een cadeautje gegeven om te delen dat ik zwanger ben. 🥰 dacht nog even zal ik wachten tot zondag maar zolang kon ik zelf niet wachten.🙃

2 dagen geleden

Reactie op liesleven

Wat een leuk idee! Hoe heet het en waar heb je het besteld?
Ik heb een luister toeter besteld, maar je hebt ook echte apparaatjes ervoor volgensmij, alleen die vond ik erg prijzig

18 uur geleden

Ik heb dit gekocht. Vond vooral het kaartje grappig, omdat het nu nog relaxed zal zijn maar dat dat niet altijd meer zo zal zijn. En een leuk boekje, omdat ik een kaartje alleen dan weer stom vond😂 In de winkel meerdere boekjes gelezen om de leukste uit te kiezen🥹

18 uur geleden

Boekje ‘door jou pap’ via Greetz

18 uur geleden

.