7 Reacties

3 weken geleden
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als je zwangerschapstest duidelijk positief is (echt een duidelijke knalstreep), dan ben je echt zwanger en al minstens 4 weken. Ik kan me wel voorstellen dat je er geen goed gevoel bij hebt. Mijn moeder heeft behoorlijk bloedverlies gehad toen ze van een drielingzwangerschap naar een tweelingzwangerschap ging. Ik weet niet precies hoe vroeg dat was, maar ze wist al wel dat ze zwanger was, en het was nog niet "herkenbaar" als foetus (dus ze was nog niet heel ver). Ik wil niet zeggen dat zoiets ook bij jou is gebeurd, maar het kan dus best zijn dat je na flink bloedverlies nog gewoon een gezonde zwangerschap hebt. Dat moet een verloskundige echt even bekijken op een echo. Ik hoop met je mee!

3 weken geleden
Reactie op SkittleMom23
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als je zwangerschapstest duidelijk ...
Dank voor je reactie! Hij was niet zo duidelijk als de controlestreep maar ik heb 3 testen gedaan en alle 3 toch een zichtbare lijn! Misschien dat het hcg wel aan het afnemen is en dat ik toch een miskraam heb gehad tijdens het bloedverlies?!..
We gaan dit weekend nog een test doen, we houden hoop! 馃檹

2 weken geleden
Hoi! Ik dacht ook ongesteld te zijn geworden op 24 mei. Nu afgelopen zondag 1 juni had ik nog steeds bloedverlies. Door het lezen op internet een zwangerschapstest gedaan, deze was meteen duidelijk positief.
Maandag in het ziekenhuis wezen bloedprikken en de waardes zeggen dat ik 5 weken zwanger ben. Maar alsnog tot op heden heb ik bloedverlies.
Volgende week krijg ik een echo.
Zo spannend dit na een miskraam in maart 馃檹馃徎

vorige week
Reactie op Suzannevdv
Dank voor je reactie! Hij was niet zo duidelijk als de controlestreep maar ...
Hey! Hoe is het nu met je?

11 uur geleden
Reactie op Bebebellie95626
Hoi! Ik dacht ook ongesteld te zijn geworden op 24 mei. Nu afgelopen zondag ...
Sorry voor de late reactie. Wat spannend!! Hoe gaat het nu met je?

11 uur geleden