11 Reacties
vorige week
Ik heb met 26 weken een afspraak staan op aanrader van de echoscopist, mocht het niet lukken is er nog de mogelijkheid om terug te komen. Bij voorliggende placenta wordt 25 tot 28 weken aangeraden maar hou er wel rekening mee dat als de kleine niet goed ligt je nog wel de kans wil hebben nogmaals terug te komen binnen die 28 weken.
vorige week
Ik had niet eens een voorliggende placenta, maar na twee keer terugkomen voor de 3d echo heb ik nog geen leuke beelden hahahaha. Mijn baby ging zich graag verstoppen in de placenta. Achja, het gaat zoals het gaat
vorige week
Ik heb voorliggende placenta. Hier geen pretecho's, maar de gynaecoloog doet altijd even een 3D echo als de kleine goed heeft meegewerkt met de normale metingen.
Met 20 en 24 weken zijn die best redelijk gelukt, maar meneer lag dus lekker te pitten en had geen handen voor zijn gezicht
vorige week
Ik heb een voorliggende placenta, maar mijn 3D echo zag er super uit (25+4)! Ze lag er wel lekker tegenaan als een kussentje, maar we hebben toch mooie plaatjes kunnen schieten :)

vorige week
Hey ik heb nog geen officiële 3D echo gemaakt . Vorige week had ik wel een 2D echo waarbij even met 3D is gekeken . Eerst lag de kleine niet zo goed , maar later kon je hem mooi zien langs de placenta . Of het lukt hangt af van de ligging van je kindje en je eigen vet etc . Moet wel zeggen dat ze bij de ene echo praktijk zeggen dat het misschien niet lukt , terwijl ze bij de ander zeggen dat het geen probleem is .
Ook als je geen ladende hebt aan de voorkant kan het soms zijn dat het niet lukt . Bij me zusje zat de kleine met 30 weken al helemaal in het bekken met hoofdje en konden ze het niet echt goed in beeld brengen .
Ik vindt dat mijne nog best gelukt is . Zal foto erbij doen

4 dagen geleden
Reactie op Dutchgirl
Ik heb vanavond de 3d echo en ik heb een voorliggende placenta. Ik ben morg ...
Is het gelukt? Wij mogen zaterdag! Ook een voorliggende placenta. Ben zo benieuwd!
16 uur geleden
Reactie op DromerigeWind453924
Is het gelukt? Wij mogen zaterdag! Ook een voorliggende placenta. Ben zo be ...
Bij bij niet gelukt maar niet door de voorliggende placenta maar de kleine die met zijn ruggetje naar ons toe lag, wilde met geen mogelijkheid draaien!
13 uur geleden
Reactie op DromerigeWind453924
Is het gelukt? Wij mogen zaterdag! Ook een voorliggende placenta. Ben zo be ...
De eerste 2 foto's waren een gedeelte van het gezichtje te zien en daarna draaide hij zich om. Natuurlijk wilde hij met geen mogelijkheid draaien dus aanstaande zaterdag mogen we het nog een keer komen proberen.
Deze foto was echt al een heel stuk duidelijker als die van ons eerste zoontje. Ook toen zijn we twee keer geweest maar hij werkte echt niet mee.
13 uur geleden
Ik gisteren gedaan met 28 weken. Geen last van de voorliggende placenta, maar de baby lag hier ook met de rug naar ons toe (op de kop gestaan en bewogen maar mocht niet baten) dus over 2 weken mag ik weer terug komen ☺️