12 Reacties

gisteren

Ik vertel het pas rond 10weken me zusje weet het al

gisteren

Ik heb het mijn moeder al verteld want kon het 茅cht niet voor me houden 馃檲 Volgende week heb ik een echo met 7 weken en als we een kloppend hartje zien vertellen we het tegen de rest van de familie :)

gisteren

Bij de eerste hebben we het met 6 weken verteld, dat viel met kerst en was toch door de mand gevallen toen want geen wijn/biefstuk Maar het gesprek dat het niet goed was gegaan was de moeilijkste die ik ooit heb gevoerd, dus voor nu zeg ik niks tot ik een goede echo heb gehad

gisteren

Ik ga het morgen aan mn schoonouders en schoonzus vertellen mijn moeder weet het al ben dan 6.2 week wel vroeg maar vind wat steun van buitenaf wel fijn en kan mn mond sws niet houden 馃槄

19 uur geleden

Schoonouders en mijn moeder weten het al, morgen is paps aan de beurt! Vind wel belangrijk dat mijn ouders het weten stel dat het mis zou gaan heb je altijd wat extra steun.

17 uur geleden

Hier ook mn moeder en oma al verteld ook wat vrienden die al jaren dichtbij me staan na 9 jaar ben je zo blij en zo gelukkig, ik kon me mond niet houden. Dus bij mij weten ook vele het al , en ja gaat het weer mis dan heb je inderdaad wat steun.

17 uur geleden

Wij hebben vorige week donderdag avond positief getest, afgelopen woensdag mijn ouders verteld en vanmorgen mijn opa oma. Schoonouders zijn op vakantie dus daar moeten we een goed moment vinden met face time (wonen ook in Tsjechi毛) Wij zijn ongeveer 2 jaar onderweg en onze familie wist dit ook, ook der we in juli zouden beginnen met IUI. Wij konden het ook niet voor ons houden, mocht het mis gaan, hebben kunnen we ook rekenen op hun steun!

15 uur geleden

Gisteren aan mijn kinderen en ouders verteld. Daarna schoonvader gebeld. Ik kon het niet langer voor me houden Broer en schoonzus weten het inmiddels ook. De rest echt pas na de termijnecho

13 uur geleden

Onze familie en goed vrienden weten dat wij in een ivf traject zitten. Zij wisten ook wanneer we weer een terugplaatsing hadden. Dus voor ons voelt het heel raar om het voor ons te houden. We gaan morgen met vaderdag naar iedereen toe en het vertellen. Dan ben ik 4.4 week dus nog mega vroeg. Maar ik kan het niet verzwijgen. We hebben al zoveel in 2.5 jaar tijd meegemaakt op dit gebied dat we ook graag de mooie momenten willen delen. En als het blijkt dat het toch fout gaat, dan hebben we deze momenten in ieder geval nog gehad.
Wij hebben het meteen verteld, ook omdat het niet helemaal gepland is en we het kwijt moesten. Nu super blij. Maandag achtergekomen en meteen verteld. Ik ben ongeveer 7 weken en 4 dagen

11 uur geleden

Hier direct vertelt, maargoed we zaten dan ook in traject waardoor vrienden en familie precies wisten wanneer ze dr spannende dagen waren馃槀

10 uur geleden

Bij onze eerste dochter met 6 weken al verteld aan (schoon)ouders en onze zusjes en zwagers. Deze keer (tweede kindje) wachten we wat langer, omdat ons dochtertje het nog niet mag weten (dan weet namelijk heel Nederland het馃ぃ). Helemaal niet gek als je het nu wil vertellen aan mensen die dichtbij zijn, lekker je gevoel volgen!