7 Reacties

gisteren

Ik spuit insuline en zou een high tea niet trekken. Dus het hangt denk ik van de setting af. Is het ook een optie dat je er wel bij bent maar niet mee eet? Dat jij gewoon een volkoren broodje of iets van omelet krijgt en geen hele high tea?

Reactie op 7Maart2023

Ik spuit insuline en zou een high tea niet trekken. Dus het hangt denk ik v ...
Dat is dan idd een beter idee dankjewel voor het meedenken 😊
Heel vervelend! Ik zou juist de leuke dingen zoveel mogelijk mee blijven doen, dat maakt het wat beter vol te houden de komende maanden. Je kunt altijd contact opnemen met de locatie en je situatie uitleggen. Restaurants denken graag mee als ze het op tijd weten.

Reactie op MalagaMama☀️

Heel vervelend! Ik zou juist de leuke dingen zoveel mogelijk mee blijven do ...
Uiteindelijk gebeld en ze hebben idd alternatieven dus dat gaan ze dan ook voorbereiden

18 uur geleden

Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschap baby shower met high tea. Ze hebben toen doorgegeven aan t restaurant en die hebben hartige dingen gemaakt die ik kon eten en er was 1 zoet dingetje voor mij kon ik eventueel wat nemen als ik dat wou . Ik heb ervan genoten en me suiker was erna nog best oké . Van 1 keer te hoge suiker komen jij en je kleine niet meteen in de problemen , maar het hangt ook af hoe jouw lijf reageert. Ik voel me snel beroerd als suiker iets omhoog gaat . De ene reageert anders op de suiker dan een ander .

18 uur geleden

Reactie op PrachtigeKoraalrif473670

Uiteindelijk gebeld en ze hebben idd alternatieven dus dat gaan ze dan ook ...
Wat fijn !

18 uur geleden

Reactie op PrachtigeKoraalrif473670

Uiteindelijk gebeld en ze hebben idd alternatieven dus dat gaan ze dan ook ...
Super fijn dat het gelukt is!