48 Reacties

vorige week

Ja lekker naar buiten gaan! Ik heb nu het lekker weer is de maxi cosi op het onderstel, goed insmeren en in de schaduw houden.. heerlijk!!

vorige week

Zeker lekker naar buiten , elke dag naar buiten Ja wel in de schaduw.

vorige week

Reactie op Demi Rokers

Ja lekker naar buiten gaan! Ik heb nu het lekker weer is de maxi cosi op he ...
Dat is een goeie! Doe je dan nog iets extra’s aan qua kleren?

vorige week

Ik ga trouwens wel gewoon elke dag wandelen of fietsen hoor haha. Maar ik bedoel meer gewoon qua in de tuin zitten/spelen.

vorige week

Reactie op joanne1122

Dat is een goeie! Doe je dan nog iets extra’s aan qua kleren?
Toevallig kom ik net terug van een wandeling, ze heeft her over het algemeen sneller warm als fris. Dus ze draagt nu een korte mouwen romper, met een maillot en een pakje : zie foto, had een dekentje mee om eroverheen te leggen maar die heb ik op een gegeven moment af gedaan

vorige week

Zeker! We maken elke dag een kleine wandeling in de draagzak. Mijn dochter ligt momenteel niet zo graag in de kinderwagenbak dus soms zit ze in haar wipstoel buiten in de schaduw als haar grote broer in de tuin speelt. In de kinderwagen of draagzak kan dit zolang als je wilt. In een stoeltje is de max meestal 2 uren.

vorige week

Reactie op Demi Rokers

Ja lekker naar buiten gaan! Ik heb nu het lekker weer is de maxi cosi op he ...
Waarom de maxi cosy? Lijkt me sneller warm worden dan de reiswieg?

vorige week

Reactie op Ikigai

Waarom de maxi cosy? Lijkt me sneller warm worden dan de reiswieg?
Vind ik gezelliger, kan ze mij zien en ik haar

Reactie op Demi Rokers

Vind ik gezelliger, kan ze mij zien en ik haar
Zo comfortabel liggen die dingen niet.., die van mij wil er liever niet in😇 in de wagenbak als de zon er niet in schijnt doe ik de kap niet helemaal omhoog dan kan hij mij ook zien 😊 en anders speelt hij met zn wagen boog😉

vorige week

Reactie op StijlvolleKolibrie502102

Zo comfortabel liggen die dingen niet.., die van mij wil er liever niet in� ...
Zo is iedereen anders, toch?

vorige week

Zonnehoedje op, zonnebrilletje! Goed insmeren en zorgen dat het niet te warm is. Onze meid geniet van de warmte van de zon!

vorige week

Reactie op Demi Rokers

Zo is iedereen anders, toch?
Ik zou toch de veiligheid en comfort van je baby boven gezellig nemen?

vorige week

Reactie op Ikigai

Ik zou toch de veiligheid en comfort van je baby boven gezellig nemen?
Confortabel is ze zeker, en langer als een uur ligt ze er niet in! Waarom zijn er gelijk zulke reacties als ik het niet hetzelfde doe als jou/ jullie? Hierboven word gevraagt hoe mama’s het doen, niet om elkaar te vertellen dat iets niet klopt omdat hun baby niet comfortabel is?

vorige week

Reactie op Demi Rokers

Confortabel is ze zeker, en langer als een uur ligt ze er niet in! Waarom z ...
Omdat ik bijna oververhit raak van de gedachte alleen al om met dit weer in een zwarte stoel gepropt te zitten (zwart trekt warmte aan).

vorige week

Reactie op Ikigai

Omdat ik bijna oververhit raak van de gedachte alleen al om met dit weer in ...
Als je kindje gepropt zit dan past hij/zei er niet goed in toch 🫢 maar goed ik laat dit even lekker voor wat het is. Gelukkig kan een ander niet weten wat mijn dochter fijn vind 😊😊

vorige week

Reactie op Demi Rokers

Als je kindje gepropt zit dan past hij/zei er niet goed in toch 🫢 maar goe ...
Met gepropt bedoel ik dat ze niet goed kan bewegen of zich uitstrekken.

vorige week

Reactie op StijlvolleKolibrie502102

Zo comfortabel liggen die dingen niet.., die van mij wil er liever niet in� ...
Geen idee of het comfortabel ligt, pas er zelf niet in. Maar mijn zoontje gaat ook vaak even in de maxi Cosi, naar de winkel of met de auto. Ieder zn ding

vorige week

Geen idee of het comfortabel ligt, pas er zelf niet in. Maar mijn zoontje gaat ook vaak even in de maxi Cosi, naar de winkel of met de auto. Ieder z’n ding

vorige week

Reactie op Ikigai

Met gepropt bedoel ik dat ze niet goed kan bewegen of zich uitstrekken.
Een baby kan prima bewegen in een maxi cosi hoor. Als mijn dochter erin slaapt laat ik haar wel slapen. Ga haar niet extra wakker maken.

vorige week

Reactie op LiMiBa

Een baby kan prima bewegen in een maxi cosi hoor. Als mijn dochter erin sla ...
Hier ook! Jurre ligt er niet de hele dag in oid. Moet prima kunnen