8 Reacties

3 dagen geleden

Wij gebruiken nu 1 week gelilact en hier poept hij ook ontzettend veel sinds vrijdag.. nu heeft hij donderdag wel de rota druppels gehad dus geen idee waar het nu door komt.. maar slapen overdag is ook ineens een drama geworden 😪

3 dagen geleden

Reactie op 1998B

Wij gebruiken nu 1 week gelilact en hier poept hij ook ontzettend veel sind ...
Ah wat vervelend.. ja slapen was hier altijd een drama helaas. Maar wellicht dat het toch door de gelilact komt hoor want ik heb het vaker voorbij zien komen..

3 dagen geleden

Wij gebruiken het nu 1 maand, en het klopt dat ze meer ontlasting krijgen in het begin, Sinds 1 week wordt het wat minder vaak op een dag, maar wel per keer nog steeds enorm veel🙈

3 dagen geleden

Reactie op Babynr2boy

Wij gebruiken het nu 1 maand, en het klopt dat ze meer ontlasting krijgen i ...
Ja nja hier al 2 maanden en het is nog niet echt minder geworden, of nja ietsje maar het zijn er zeker nog 6. Ook snachts moet hij altijd hierdoor poepen en ik heb het idee dat hij daardoor elke keer wakker wordt, hij komt ook eerder voor voeding omdat zijn darmen constant leeg zijn.

2 dagen geleden

Reactie op serinanelen

Ja nja hier al 2 maanden en het is nog niet echt minder geworden, of nja ie ...
En welke dosis gebruik je?

2 dagen geleden

Reactie op Babynr2boy

En welke dosis gebruik je?
1,1/4e schepje op 100 ml ongeveer, ietsje minder

2 dagen geleden

Reactie op serinanelen

1,1/4e schepje op 100 ml ongeveer, ietsje minder
Oke ja wij 1.5 schep op 100ml. Maar ook heeft ze kruitvat care voor ontlasting en krampjes. Maar toen ik daar mee stopte was het drama. Dan neem ik het poepen voor lief. Het is wel zodra ze een vieze luier heeft zij zich meld. In de nacht heeft ze dit gelukkig niet meer. Misschien kan je proberen wat minder te geven kijken hoe ze reageert?

2 dagen geleden

Reactie op Babynr2boy

Oke ja wij 1.5 schep op 100ml. Maar ook heeft ze kruitvat care voor ontlast ...
Ja als ik minder geef gaat hij ook weer meer spugen helaas.. dit heefr hij dus wel echt nodig. En opzich vind ik het vele poepen overdag nog niet eens zo erg maar hij wordt er snachts altijd zo onrustig van..