10 Reacties

3 dagen geleden

Genesis van Kerastase lijn! Hielp bij mij goed!

3 dagen geleden

Helaas niets gevonden.

3 dagen geleden

Het zou komen doordat je tijdens je zwangerschap minder haar verliest. Normaal wisselt je haar automatisch, je verliest haar en er groeit nieuw voor in de plaats. Als je zwanger bent zou dit stoppen en verlies je minder haren. Die opgespaarde haren vallen na je zwangerschap weer uit. Ik vrees ervoor dat je hier niets tegen kan doen. Ik houd mijn hart vast hier, tijdens de zwangerschap heb ik niet veel gemerkt van minder haarverlies en die beloofde volle bos. Hoop dat het haarverlies dus ook wegblijft 🫣

3 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Het zou komen doordat je tijdens je zwangerschap minder haar verliest. Norm ...
Eigenlijk is het dood haar dat je lichaam nog moest afstoten.

3 dagen geleden

Reactie op Snxx93

Alleen de shampoo of ook de andere productrn?

3 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Het zou komen doordat je tijdens je zwangerschap minder haar verliest. Norm ...
Goed om te weten! Hopelijk valt het mee!

2 dagen geleden

Reactie op Snxx93

Toevallig gebruik ik deze ook. Weet niet of het werkt. Geef borstvoeding dus dan zeggen ze dat het later begint. Maar ik dacht kan het allicht proberen. Wel prijzig. Ik gebruik shampoo en conditioner. Tijdens de shampoo doe ik ook de hoofdhuid masseren voor de bloedstoevoer.

2 dagen geleden

Reactie op Rialdac

Alleen de shampoo of ook de andere productrn?
Eigenlijk de hele lijn.. en vooral het serum. Elke avond op je hoofdhuid masseren en niet uitspoelen.

2 dagen geleden

Veganboost hairgummies!

2 dagen geleden

Reactie op Snxx93

Eigenlijk de hele lijn.. en vooral het serum. Elke avond op je hoofdhuid ma ...
Het serum ‘mag’ je maar 6 weken gebruiken en enkel en alleen op schoon haar anders werkt het niet. Die 6 weken is meer een kuur:)