13 Reacties

vorige week

Wat wij hier doen is wel eens op de bank slapen als de één rust wilt. Dan kan je wel eens afwisselen met je partner

vorige week

Wij hebben ten tijde nog van de nachtvoedingen afgewisseld. Papa sliep dan beneden met de kleine meid zodat ik een nacht volledige rust kon pakken.

vorige week

Reactie op M_1986

Wij hebben ten tijde nog van de nachtvoedingen afgewisseld. Papa sliep dan ...
Ook wel eens in 19:30 naar bed en dan om 1 uur de nachtvoeding doen zodat partner verder kon slapen

vorige week

Onze dochter ligt ook bij ons op de kamer, maar wij hebben op de babykamer het logeerbed laten staan en wisselen af wie daar kan liggen. Gelukkig heeft de kleine hier geen specifieke voorkeur zeg maar, dat scheelt (plus we geven flesvoeding, dus ook dat is geen probleem). Als je geen logeerbed hebt is de bank misschien een optie?

vorige week

Over het algemeen heb ik de avond een paar uurtjes zonder baby (die is dan beneden bij mijn man) en mijn man de hele nacht om even een langer stuk te slapen aangezien is bv geef. Op vrijdag/zaterdag neemt hij haar na de ochtendvoeding van een uurtje of 6 mee naar beneden en kan ik nog wat langer doorslapen en hij heeft dan weer de zondag om uit te slapen. Maar over een maandje is mijn verlof voorbij dus dan zullen we weer een ander ritme moeten zoeken 😅

vorige week

Anders probeer je het bij je ouders. Weet de afstand niet, maar anders ben je een telefoontje verwijderd.
Oordopjes misschien? Dat werkt hier heel goed.

vorige week

Slaapt je baby in een wiegje of kinderbedje dat makkelijk te verplaatsen is? Of heb je al een reiswieg? Dan zou de baby misschien wanneer jullie willen slapen naar de woonkamer kunnen verhuizen?

vorige week

Ons zoontje krijgt om half 12 zijn laatste flesje en daar doen we een paar schepjes Johannes broodpitmeel in en dan wordt hij ‘s morgens tussen 7 en 8 weer wakker🙈

vorige week

Met oordoppen slaap ik, zo hoor ik geen kleine geluidjes. Of je baby in de woonkamer en je man de voedingen laten geven🙃

vorige week

Als je volledig vertrouwt op je ouders of schoonouders is het toch fantastisch om je baby een nachtje uit logeren te brengen? Ik genoot vroeger zooo van logeren bij oma, en tuurlijk zelf weten ze dit later niet meer maar als ik zie hoe de opa en oma van mijn dochter (mijn schoonouders) daar van genieten gun ik ze dat ook! En heerlijk bijslapen, en zo geweldig om te zien als je je baby weer ophaalt hoe blij je baby dan ook weer is!

vorige week

Ik weet niet wat de afstand is, maar als je zorg is dat je je kindje gaat missen en het is niet zo ver weg, ben je wellicht ook zo weer thuis? Dan heb je niet je volledige nachtrust, maar heb je het wel geprobeerd. En als je wel prima slaapt dan heb je dat mooi meegenomen ;)

vorige week

Onze baby maakt ook veel geluid ‘s nachts dus die hebben we vanaf dag 4 al in de woonkamer gelegd. Ik lag er de hele nacht wakker van.. wij hebben ook geen extra kamer en de woonkamer is alsnog dichtbij als er echt wat is. Als ik echt heel moe ben neemt mijn vriend gewoon 1 voeding over door flesje te geven. Meer kan niet omdat ik borstvoeding geef en anders toch moet kolven maar zo zijn het toch 6 uurtjes die ik goed kan slapen! Soms doen we dit meerdere avonden na elkaar tot ik me weer beetje fit voel :)